Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan får du svart fra fly? Jeg bruker i tillegg wap flere ganger daglig, det sees sikkert på regningen mamma får.

Jeg flyr som regel Star Alliance (avatar? :whistle:) og veldig mange interkontinentale flighter har WLAN (såkalt Connexion by Boeing) ombord. Da er det bare å starte VPN-klienten og vips, Outlooken er i gang. :love:

6527529[/snapback]

 

Eid. Nå har ikke jeg flydd på 1 år pga Forsvaret, men det må prøves i høst.

Lenke til kommentar
Ikke diss folk som ikke kan skrive. Kan hende han har dysleksi. Skal si dere en ting jeg; Quentin Tarantino og mamma har begge dysleksi - Quentin er verdens beste manusforfatter og mamma er direktør i en stor bank, ergo dysleksi er ikke en negativ ting.

6527501[/snapback]

Ja, jeg vet, mange som har dysleksi.

Men - dysleksi er en negativ ting jo? Vanskelig å lese, vanskelig for personen som har dysleksi å skrive. Slikt. Det er ikke positivt, er det?

6527518[/snapback]

Det er positivt at folk klarer det de klarer, selvom de har dysleksi. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Noen er ganske lost ja. Det virker kjipt å ha det. Det finnes jo også en annen form som går mer på tall. Den er sikkert ukul den også.

Lenke til kommentar
wh1te, du er ikke alene. Jeg er totalt avhengig av min (jobb-)mail. Jeg har svart på mailer fra alt fra toppen av Eiffel tårnet, til ombord på et fly (flere ganger), fra en benk i Central Park, fra klasserommet og selvfølgelig på bussen/taxi. Jeg er kjent på jobben for å ha den korteste responstiden, heh.

6527499[/snapback]

 

jeg sjekker mailen min om morran før jobb, på mobilen når jeg er på jobb og når jeg kommer hjem fra jobb :p

Lenke til kommentar
Okey, kanskje det. Men det finnes vel forskjellige "grader" av dysleksi?

Noen er vel helt lost.

6527532[/snapback]

 

Ja, det er mange som er helt lost.. eks-stefaren min var helt ille! Det gikk helt greit å lese (det gikk dog veldig sakte), men han måtte spørre meg dersom det var noe han lurte på.

Jeg var typ 6-7 år gammel da han tenkte sånn "kk, det går an å spørre den unge stesønnen min om hvor mange k-er det er i "ikke".

 

Ille! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Sitte på forum fra fly er pwn, lite som kan måles med det.

6527550[/snapback]

Har lagt inn et par tre/fire innlegg fra forskjellige turer. :)

 

@Thomas_H: Hehe, ja - bra vi er flere. Men etter at jeg fikk en telefon med WLAN har GPRS-kostnadene mine gått ned fra 4-5 tusen (alene) i mnd til 2-3 tusen, det er økonomiavdelingen særledes fornøyd med. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...