Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

minner meg om den slitene gammle chivalier king charles spaniel min som på sitt siste leve år fant en stokk flytene på en strand i sverige, den var 2 ganger så stor som han og den veide sikker 4 ganger så mye.

men stanhaftig som han var holdt han på med å gnage og dytte på denne stokken i 1 time, når han var ferdig sto 3 av tenna hans igjen i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!

Bikkja mi finner ofte stokker som er dobbelt så lange som henne, og løper rundt med dem. :p

En gang fant hun seg et langt papprør som hun holdt i munnen på midten, og prøvde å løpe gjennom en dør... Morsomt syn! :wee:

Skrevet
Hehe!

Bikkja mi finner ofte stokker som er dobbelt så lange som henne, og løper rundt med dem.  :p

En gang fant hun seg et langt papprør som hun holdt i munnen på midten, og prøvde å løpe gjennom en dør... Morsomt syn! :wee:

7909670[/snapback]

Vår gamle, gamle boxer, en vi hadde da jeg var liten, dro ofte opp busker med roten :p

Skrevet
Nydlig hund, bazukh. Pinscher av noe slag?

7948908[/snapback]

Rottweiler :p

--------------

Like før jeg bygger meg en hytte i skogen hvor jeg kan få lov til å ha hund! :mad: Får ikke sove om natta igjen fordi jeg ønsker meg så mye.

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Snip!

7949004[/snapback]

Slike bilder får meg til å skule på konetispa mi, vurdere tomten og hvor jeg kan grave henne ned for så å gå til annskaffelse av en skikkelig tispe :p

Skrevet (endret)

Var faktisk Rottweiler jeg tenkte først. Men men.

Nydlig rase. *skal ha når jeg får tid til hund* :love:

EDIT- rottweiler-picture.jpg:love:

Endret av edge
Skrevet

skulle ønske jeg også hadde noen digital bilder av min hund når han var veldig liten. Problemet var at han var så propell at det var vanskelig å få tatt noen.. hehe.

Har et par stk kun på papir men..

Skrevet
mushi; Lenge til du får mulighet til å skaffe hund da? :hm:

7950567[/snapback]

Huseier selger huset snart. Hvis ikke jeg får lov å ha hund av ny huseier, flytter jeg til et annet sted før sommeren. Nå har jeg venta på å kunne ha mulighet til å ha en hund i 3 år. Begynner å bli litt lei.

Skrevet
Snip!

7949004[/snapback]

Slike bilder får meg til å skule på konetispa mi, vurdere tomten og hvor jeg kan grave henne ned for så å gå til annskaffelse av en skikkelig tispe :p

7951275[/snapback]

ehhh såpass ja! *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...