Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
R.I.P Marlon.

 

Hadde så lyst til å gå en siste tur med han. Husker hvor ivrig og glad han ble når jeg tok han med ut. Eller når jeg klødde han og ga han oppmerksomhet. Han pleide å småbite i sokkene mine og krafse i hodet mitt når han satt i vinduskarmen. En sjarmerende liten fyr. Hadde hadde så klart sine dårlige dager, men han var en fin hund. Kommer til å savne han.

 

Lagde denne minnesposten til ære for ham (siden du ikke gjør det).

Sørgelig. :( Hvor gammel ble han?

Ser ut som han har vært en glad hund da. :)

Lenke til kommentar
OjOjOj, kansje får vi en dvergpinschertispe til i familien :dribble: Hun skal riktignok bo hos foreldrene mine , men jeg er utrolig gira. :!:

Så kult! :)

Prøver å få mamma til å få seg en liten hund.. men nei.. Hun er et kattemenneske. Dessuten er borettslaget teit ;(

 

haha jeg dævver, Marit!!!!

 

Så trist å lese Loveless :(

 

edit:

Diesel løper etter ei humle. lol, værste jeg har sett. hoho.

Håper den ikke brenner han.. :O

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Marlon hadde allergi mot flere ting, husstøvmidd, lagermidd og muggsopp. Lagermidd finnes i ofte i tørrfor, det er en type melmidd. Han tålte ikke medisinen, huden hans ble helt rød og veldig sår. Han ynket seg veldig når han ble børstet. Ikke ville han leke med de andre hundene, og angrep ofte helt uprovosert. Med andre ord, han hadde det ikke godt!" :( Veldig trist dette her. Han hadde stor personlighet selv om han var liten av størrelse, og vi kommer til å savne han veldig.

post-149668-1208872352_thumb.jpg

Endret av elelmar
Lenke til kommentar

Hvem er det som eier den der da? (kanskje det ikke er så poppis å oute navn?) og hvorfor skal den selges?

Haha. første personen jeg har hørt som IKKE vil ha enda en (liten) hund pga baby en gang i tiden.

Nei babyen driter jeg i ja. den får komme når den kommer. :!:

 

 

haaha, den har pina meg to hoder ja. Noen avler på spesialkatter med rar hale (les meg) og andre på hunde med to hoder.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Spørsmål!

Har trent litt til utstillingen nå. Gå/jogge med Diesel på plass. Funker bra. Det er liike før han hopper opp i båndet, men da roer jeg ned.

Jeg holder en godbit i hånden, og han ser på meg hele tiden.

Er det rett??? Eller skal han løpe med hodet rett fram??

Siden jeg ikke kan se meg selv så blir det vanskelig å bedømme hvordan han skal gå og ikke.

Trener også på STÅ! LilleD lærer fort :)

Skal til tante i byen å trene en dag denne uka. Så får hun gå med han og jeg se på. Eller jeg kan bare kjøp meg et giga speil å ha utenfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...