Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk med en toller, en japaner og en kineser. Fargerik gjeng :p

Møtte faktisk ett menneske som sa at bikkja mi var ufyselig. Det synes jeg var frekt. Går faktisk ann å se i enden av båndet sitt, da hadde hun kanskje lagt merke til den smellfeite jaktblandingen sin som så temmelig trist ut.

Lenke til kommentar

haahaa, ser det for meg! Pføøøy !

 

En gang sparket en dame borti min ivrige Geisha som skulle hilse på hennes pysete bichon. "ÆÆÆH, er hun sint eller" .

 

Jeg satte opp min suureste mine og sa NEI, snudde og gikk. Etterpå kommenterte jeg høylytt for ei teit kjerring hu var med typen min som ristet oppgitt på hodet av meg. Han synes jeg er søt når jeg er sint (og bra er det, slik et temperament jeg har!!)

 

I dag kjøpte jeg nytt utstillingsbånd til Geisha. 250 kroner!! Og ny slankemat til Geisha og valpemat til Thea, og 5(!) forskjellige poser med tørkede godbiter . Må ha litt forskjellig å lokke med når vi skal på utstilling på søndag.

 

Må ærlig innrømme at mine forventninger til Geisha er svært lunkne, men jeg har desto større forventninger til Thea. Hun er søøøøøøt og har en nett og fin kropp. Og så ser hun så glad ut .

Lenke til kommentar

Det er vel på vgs det skal være?

Isåfall er det lett å finne fram. Forbi sentrum og til venstre en plass ikke så lenge etter (er nok skiltet). *tegne og forklare*

 

Står det noen plass hvor det skal være ??

 

Nå har vi trent masse, og jeg håper han viser seg bra i ringen :)

Her har han en liten pause fra pinnelek. Syns han stod så fint at jeg måtte forte meg fram med mobilen. hehe.

n750515373_2723109_5742.jpg

 

Diesel ønsker seg ei søster :love:

(bilde funnet på nett).

hundjf4.png

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Da har vi vært på utstilling på Stange. Cody (coton) fikk sitt første cert bare 9 mnd. gammel, selv om han ikke ville bære halen over ryggen. Den hang rett ned, men han gikk da fint, og stod brukbart. Millie (bolognesen) fikk cert og ble best i rasen. Så bedre enn dette kunne vi ikke gjordt det. :yes: Er utrolig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...