Gå til innhold

Dreamfall blir bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I allefall ifølge disse anmeldelsene: (legger denne her også jeg..)

Gamespy

5/5 'Outstanding' - 'Dreamfall is an amazing journey that propels players into a world where science, magic, art, and music combine to make a whole much greater than the sum of its parts.'

http://pc.gamespy.com/pc/dreamfall/702029p1.html

Dagbladet

Gir terningkast 5/6. - '«Drømmefall» er nok en sjelden norsk seier på spillfronten, med historiefortelling som overgår de aller fleste dataspill som gis ut i dag.'

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/04/21/464081.html

Gamespot

8.1/10 - 'An incredibly provocative sci-fi story filled with many memorable characters; beautiful presentation, featuring fantastic voice acting and musical score; dialogue prompts you to make some tough, interesting decisions.'

http://www.gamespot.com/pc/adventure/longe...tml?sid=6147844

Xboxaddict.com

Gir en poengsum på 96% (Dvs 96/100 poeng;)

'This one is sure to garner just as many awards as its predecessor, and should become a staple in any gamers library. If any of you out there have a friend or acquaintance who just can’t understand why WE play video games…sit their !&%$@#* down in front of Dreamfall, and let the conversion begin!!'

http://www.xboxaddict.com/products/staff_r...Product_ID=1279

Official XBox Magazine (Frankrike)

Dreamfall er spillet med høyest score, og forsidesak til denne månedens utgave av French official XBox magazine med en poengsum på 16/20 (80%)

IGN gir i tillegg poengsummen 7.4/10 !

Gleder meg noe fantastisk mye nå! Håper bare pc'en min klarer å kjøre det;)

På fredag - 28. april - kommer det i butikkhyllene!

Nyhet! Anmeldsen i Dagbladet forteller at man når som helst kan bytte mellom norske og engelske stemmer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg får min Limited Edition den dagen håper jeg, men jeg får nok ikke spillt det før på tirsag/Onsdag etter helga :(

Edit: Det er banning i spillet!

Endret av king_of_kong
Skrevet
Nyhet! Anmeldsen i Dagbladet forteller at man når som helst kan bytte mellom norske og engelske stemmer! :)

5969675[/snapback]

Flott, dette var ein genial måte å løyse språkproblemet på :yes:

Skrevet
3 tråden du har postet med dette (har sett de i andre forum) :p

Finnes det en demo?

5971611[/snapback]

tror ikke det :(

5971629[/snapback]

Må jo prøve spillet før man kjøper det :cry:

Og ikke piratkopi!

Spillet har fått gode kriterier, men det betyr ikke at jeg kommer til å like spillet muligvis, da jeg har egne meninger :p

Skrevet
Spillet har fått gode kriterier, men det betyr ikke at jeg kommer til å like spillet muligvis, da jeg har egne meninger :p

5971647[/snapback]

Jepp, det har jeg også ;) Men de gir jo ofte en god pekepinn :)

Skrevet
Gleder meg :)

Men ikke få for høye forhåpninger da, da blir spillet enda bedre!

5971197[/snapback]

Prøver det, men er ikke så lett ;)

Skrevet

Ja, for all del. Men det virket bare en smule påfallende - nyregistrert bruker som legger inn 3 identiske innlegg i 3 forskjellige forum for å skryte av anmeldelsene av dømmefall.

Men joda, drømmefall er sikkert bra det.

Skrevet
Eventyrspill med noen actionelementer...

5972348[/snapback]

Så når du kjøper det i butikken for x antall kroner, så må du ikke betale enda mer for å faktisk bruke det ?

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Eventyrspill med noen actionelementer...

5972348[/snapback]

Så når du kjøper det i butikken for x antall kroner, så må du ikke betale enda mer for å faktisk bruke det ?

5972492[/snapback]

Nei, jeg tror ikke at det er månedspris på spillet. Det er vel singel-player...

Mulig jeg tar feil!

Skrevet

Det stemmer, dette er SP og har ingen utgifter ut over det du betaler i butikken. Det er vel meir klikk-og-trykk enn RPG.

Du går rundt, snakkar med folk, plukkar opp ting, set dei saman og brukar dei for å forklare det i korte trekk.

Skrevet

Gleder meg enormt til Drømmefall og har gjort det siden jeg avsluttet Den lengste Reisen for 4-5år siden(var/er et kongespill).

Jeg håper inderlig at Funcom har klart å gjennomføre Drømmefall på en like genial måte som forgjengeren, og at den gode stemningen er bevart. Det skal bli litt deilig(etter å ha spilt mye sport og skytespill i det siste),å bare spille rolig igjennom et spill, ta seg god tid å nyte en forhåpentligvis god historie.

Gleder meg stort til fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...