Gå til innhold

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dere som ikke liker Tone, må jeg si setter høye krav. 10x bedre enn Sandra

6043424[/snapback]

Alen av samme ulla som Sandra sier jeg. Hadde dama blitt oversminka og hyppa i været vis hun ikke hadde vært med i idol? Hadde dama noen gang kommet på nasjonal "film" om det ikke hadde vært for Idol?

Neppe, overhyppa wannabe model men standard dame sier nå jeg. Uten 2 tonn sminke er det ikke noe jeg snur meg etter på gata akkurat. Og med 2 tonn sminke så ville jeg snud meg, for kan jo hende det var et sirkus i byen som trengte en ferdigmalet klovn til showet.

Skrevet

Hallo, snakker om idol her.....jævla unger......både sandra og hu tone er oversminka og ser da fan ikke så bra ut.........jaok hål e hål, men tilogmed dama i Arch Enemy er deiligere i skinnbukser enn dissa 2 der :!:

Skrevet
Hallo, snakker om idol her.....jævla unger......både sandra og hu tone er oversminka og ser da fan ikke så bra ut.........jaok hål e hål, men tilogmed dama i Arch Enemy er deiligere i skinnbukser enn dissa 2 der :!:

6045584[/snapback]

Jævla unger? Det er du som skriver som en unge.

"hallo azza!....... idol lixom! :!:"

Gjest Slettet+56132
Skrevet
screenshot or it didn't happen!

6078589[/snapback]

Screenshot? Hallo, dette var i virkligheten. Jeg klarer ikke å ta opp kameraet i fart på langrennski i en slalombakke.

Skrevet (endret)
YES! Tok Tone D. Aaberge på ræva

Hvorfor? Hun var jo, som noen sa tideligere i tråden, ikke akkuratt noe å snu seg etter.

Jeez, til dere som ikke har hørt om Tone Damli Aaberge:

1. Reis dere opp

2. Kom dere ut

6018774[/snapback]

Du vet, enkelte bruker faktisk tiden til annet enn å se på wannabe superstars som høres ut som en parrende okse :roll:

6043343[/snapback]

Det kalles media og omgår deg hvor enn du går og beveger deg og du hører om "Idol-Tone" enten du vil det eller ikke. :)

6043355[/snapback]

Bullshit. Jeg leser aviser for det meste aviser hver dag, hadde ikke anelse om hvordan hun ser ut før jeg leste denne tråden. Når øynene mine ser ordet "idol" i en overskrift hopper hjernen min elegant over hele artikkelen.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

Hver sin smak, noen liker henne og noen liker henne ikke, denne tråden har blitt en diskusjon om hun er fin eller ikke,, merkelig tråd :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...