Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Så så... Ro ned folkens. Italia vant VM, Zidane fikk gullballen. Ferdig med det. Tror at tittelen verdensmester er en grei erstatning for Cannavaro i og med at han ikke fikk gullballen. Man kan ikke få alt her i verden.

 

Opp gjennom tidene så har mange av legendene gjort mange blemmer. Bare se på Maradona, han gjorde mye rart. Blitt tatt for doping osv. Blir feil å si at Zidane bør bli fratatt gullballen pga det han gjorde. Han fikk sin straff og det var det røde kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som sjedde i den episoden hører ikke hjemme noen steder. Men sympatien ligger ikke akkurat hos Materazzi heller.

 

Helt enig.

 

Når jeg så denne videoen med Materazzi, så synes jeg nesten det er synd at Zidane ikke traff han i panna.

Makan til til drittspiller, han derre Materazzi.....rart at han i det hele tatt får lov til å spille fotball....

 

 

mvh

Pantera

6466636[/snapback]

Den filmen var jo helt syk. Zidane gjør ting som stilles i skyggen i forhold til det Materazzi gjør. Og dere beskytter spilleren?

Lenke til kommentar
Så så... Ro ned folkens. Italia vant VM, Zidane fikk gullballen. Ferdig med det. Tror at tittelen verdensmester er en grei erstatning for Cannavaro i og med at han ikke fikk gullballen. Man kan ikke få alt her i verden.

 

Opp gjennom tidene så har mange av legendene gjort mange blemmer. Bare se på Maradona, han gjorde mye rart. Blitt tatt for doping osv. Blir feil å si at Zidane bør bli fratatt gullballen pga det han gjorde. Han fikk sin straff og det var det røde kortet.

6466642[/snapback]

 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Det som sjedde i den episoden hører ikke hjemme noen steder. Men sympatien ligger ikke akkurat hos Materazzi heller.

 

Helt enig.

 

Når jeg så denne videoen med Materazzi, så synes jeg nesten det er synd at Zidane ikke traff han i panna.

Makan til til drittspiller, han derre Materazzi.....rart at han i det hele tatt får lov til å spille fotball....

 

 

mvh

Pantera

6466636[/snapback]

Den filmen var jo helt syk. Zidane gjør ting som stilles i skyggen i forhold til det Materazzi gjør. Og dere beskytter spilleren?

6466683[/snapback]

 

det går jo ikke på Materazzi da, det er jo hva Zidane gjør! At Materazzi er en ***** vet jo alle! Herregud da. Zidane burde visst bedre enn å bry seg om hva Materazzi sier. Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

Se videoen.

 

Hvorfor støtter alle Zidane på dette? Jeg synes han er en djevel på banen og en av de største fotballspillerne noen sinne men synd at han gjorde dette i avslutningen sin. Hadde matterazi gjort dette mot Zidane hadde nok situasjonen vært litt annerledes. Italienerne kan være noen drittsekker men de spiller spillet jævla godt. Taktikkene dems er utrolig gode. Det å utsyke motstanderene med drittslenging er ganske vanelig.

 

Grattis Italia!

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Så så... Ro ned folkens. Italia vant VM, Zidane fikk gullballen. Ferdig med det. Tror at tittelen verdensmester er en grei erstatning for Cannavaro i og med at han ikke fikk gullballen. Man kan ikke få alt her i verden.

 

Opp gjennom tidene så har mange av legendene gjort mange blemmer. Bare se på Maradona, han gjorde mye rart. Blitt tatt for doping osv. Blir feil å si at Zidane bør bli fratatt gullballen pga det han gjorde. Han fikk sin straff og det var det røde kortet.

6466642[/snapback]

dette ønsket jeg også å skrive når jeg leste forrige side av denne tråden. takk! :)
Lenke til kommentar

Mye bedre en Zidane? Har du i det hele tatt sett noen VM-kamper? Cannavaro og Pirlo har vert veldig gode i dette VM, men Zidane har vært enda bedre. Han fortjente prisen som VM's beste, uten tvil.

6466529[/snapback]

 

Herre, Zidane har ikke vært bedre enn de to jeg nevner. Zidane var god mot Sveits og Brasil, det er to av syv kamper. De to jeg nevner har begge vært gode i 5+ kamper. Jeg har forresten sett 56 av 64 kamper, hvis du lurte. Zidane vinner pga. navnet sitt, samt at det er hans siste turnering.

Lenke til kommentar
Er driit lei fotballstorheter (f.eks Ronaldinho, Zidane) som er så store navn at de kan gjøre en, BARE EN, finte og så prater alle magi. For all del de er gode og spiller godt, men så gjør motstanderen også, og hvem prater magi om de. Hørte\leste ikke om fantastiske lovord om pasningen til Pirlo i det 117 minutt (?), da han tar ned ballen framfor å skyte fra 16 m, drar på seg 2 spillere slik at han åpner rommet bak og skjuler pasningen veldig godt. Bare lovord som om det var å forvente av en spiller i en semi.

 

Pirlo er god han, men cmon! Zidane har gjort alle verdens finter, på alle tenkelige motstandere og vunnet stort sett hvert eneste trofe av noen betydning. Ikke nok med det, men han er en spiller som skinner spesielt sterkt i kamper av viktig betydning. Stanginga igår legges i kategorien menneskelige feil, noe Zidane absolutt ikke er alene om. Det var bare ett ekstra uheldig tidspunkt. Pirlo er 27år og har mange, gode år foran seg, men han vil ikke engang rekke Zizou til knærne.

6465099[/snapback]

Det er overhode ikke poenget mitt. Det står da svart på hvitt. Zidane har gjort, men GJORDE det ikke i VM.

Skjønner ikke at jeg gidder å svare. Mange her på forumet er så trange i hue at jeg må på paracetdiett. Hel gjeng med småpubertale unger som argumenterer med subjektive meninger og usaklig drittslenging. Prøv å skriv et innlegg med noe substans i, så slipper noen folk å få et ambivalent forhold til dette forumet.

Lenke til kommentar
Ergelig at en sindig mann som Zidane skal klikke ti minutter før ekstraomgangen er ferdig.

6465916[/snapback]

Han er så til de grader ikke sindig. Dette er den (minst) 3. gangen han har blitt utvist for "ren vold" på fotballbanen. De to andre jeg kommer på i farta var stemplingen av en Saudi Arabisk spiller i 98-VM og nedskallingen av Hamburgs Jochen Kientz i CL.

6466035[/snapback]

Har hatt det inntrykket av kampene han har spilt i VM(med unntak av den siste selvfølgelig),men du har nok kunnskapene på din side Lars i henhold til tidligere mesterskap ;) .

 

- Det er absolutt ikke tilfelle, jeg kalte ham ikke en terrorist. Jeg vet ikke hva det ordet betyr en gang, sier Materazzi ifølge det italienske nyhetsbyrået ANSA.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122618

 

Ok?..

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Det var jammen på tide at noen tok igjen på de ekle italienske fotball(skue)spillerene.  Jeg hyller Zizu som den store fotballspiller han er, han er min helt! Kjempeflink til å hedde er han også.... ;)

6467757[/snapback]

 

Patetisk. Henry filmet seg til et frispark som førte til mål mot Spania. Malouda filmet seg til straffe i VM-finalen. Men det glemte du vel å nevne?

 

Forza Matrix.

Lenke til kommentar

Du spyr bare ut mer og mer dritt nightkeeper. Trodde ikke folk kunne bli slik som deg, takk for at du har opplyst meg med at de kan det.

 

Nå vet ikke jeg om du så finalen eller ikke. Men jeg tror de fleste fikk med seg at det ikke var filming utifra reprisen. Og du glemmer å nevne at frankrike ble snytt for en straffe i andre omgang, glemte du det rent? Det var ikke pent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...