Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint skrevet Zeph.

 

Zidane: Takk for alt. Du har vist verden hvordan fotball egentlig skal spilles. Din stil, din balanse, din blikk, din teknikk, din ro, alt stemmer overens. En tåre felles for deg, og kun for deg. Verden vil alltid huske deg. Dine evner er sterker og ikke minst for noe kvaliteter du har.

 

Du har fått dette av Allah, din kjære Gud. Muslimen vil alltid bli husket i fotball.

 

All ære til denne praktfulle mannen. For en spiller, og ikke minst et menneske. (Bortsett fra det som skjedde i kveld.)

6463485[/snapback]

Unnskyld, men må bare.

 

Zidane describes himself as a "non-practicing Muslim".

 

Måten du omtaler han som "muslimen" og "Du har fått dette av Allah" får han til å høres ut som en eller annen religiøs frik som ikke gjør annet enn å ligge vendt mot Mekka på et teppe hele dagen.

Vet du hva ikke-praktiserende muslim er? Det er en muslim som ikke ber 5 ganger daglig, men allikevel er en muslim. Hans Gud og tro er Allah og Islam.

Tror onyx skriver mesteparten av postene sine i beruset tilstand. Om det er fleinsopp eller CM97/98 vites ikke.

 

Skjønner ikke hvordan noen kan mene at Zidane er bedre enn Cannavaro. Sistnevnte har knapt nok tapt en duell de siste 10 årene. Han har tidenes holdning, både til spillet og fysisk, med tidenes brystkasse.

 

65921.jpg

Jaja LarsP, hvem vant Gullballen og hvem ble VM's beste spiller? Zidane er allerede en legende, innse det. Han er en praktfull spiller.

Lenke til kommentar
Har ikkje sagt han at er ein superhelt, har bare sagt at han har scora tre VM mål og hjelpt

Frankrike til finalen. Kven synest du burde fortjent plassen som spiss da?

6466237[/snapback]

Jeg velger iallefall Klose, Podolski, Torres og Gyan glatt foran Henry.

6466254[/snapback]

 

 

Asamoah Gyan? Mannen som brente omtrent alt som var av sjanser Ghana hadde mot Brasil?(Som var en hel del, for de som ikke så kampen).

 

Gjør heller plass for de ghanesiske midtbanespillerne-de skapte sjansene.

Endret av Ministry
Lenke til kommentar
Mer negativt er det at 34-åringen fikk tre gule og ett rødt kort, han fikk dermed flest kort av samtlige VM-spillere.

 

Skulle aldri ha fått gullballen nei.. Men han fikk den av to grunner:

 

1) Dette var hans siste kamp

 

2) Ikke f om en forsvarspiller kan få noe slikt! Skulle nesten tro det var en regel at forsvarspillere ikke kan få store utmerkelser for innsatsen de gjør..

6466147[/snapback]

 

Du snakker liksom om en spiller som er en av tidenes aller beste spillere. Han har vært best i VM og det med at en forsvarsspiller aldri kunne ha fått prisen er helt idiotisk å mene. Cannavaro kom på annenplass, og sist VM ble en keeper kåret til VM's beste!

 

Vi ser hele tiden at Materazzis kjeft går hele tiden og han må ha sagt noe helt jævlig. Det irriterer meg noe så sinnsykt. Hvorfor i det hele tatt åpne kjeften sin. Skulle likt å smelle til Materazzi selv. Hvis Materazzi kalte Zidane en terrorist så fortjener Materazzi en streng straff, rasisme og slik oppførsel skal ikke skje.

 

Jeg blir bare så jævlig irritert på hele situasjonen for Italia vant fortjent...

Lenke til kommentar

LarsP:

 

Jeg tenkte å le av deg skikkelig, slik du gjorde mot meg i går. Jeg er ikke frekk mot andre. Hadde jeg ledd av deg, hadde jeg driti deg ut foran alle.

 

Zidane ble verdens beste spiller, dermed basta. Hvor har Cannavaro fått sett pokalen for verdens beste spiller? Zidane har sett den 3 ganger.

Lenke til kommentar
Har ikkje sagt han at er ein superhelt, har bare sagt at han har scora tre VM mål og hjelpt

Frankrike til finalen. Kven synest du burde fortjent plassen som spiss da?

6466237[/snapback]

Jeg velger iallefall Klose, Podolski, Torres og Gyan glatt foran Henry.

6466254[/snapback]

 

QFT! Alle de er hvertfall 1 hakk eller 2 bedre enn Henry

6466378[/snapback]

Var bedre, på klubblag er Henry helt.

Lenke til kommentar

Gaston: Saklig, Materazzi visste at Zidane har kort lunte, det har han alltid hatt. Det samme gjelder f.eks. Figo og Deco, geniale i sine øyeblikk, så sørgelig korttenkte i andre...

 

Altså, det kan aldri bevises hva Materazzi sa på banen til Zidane, men Zidane forstår nok italiensk bedre enn Materazzi forstår fransk, så noe har han nok sagt, det er det ingen tvil om.

 

Hvordan VET du, Gaston, at Materazzi sa noe rasistisk? Eller kalte Zidane for en terrorist? Hvis jeg kaller naboen min terrorist kommer ikke han og skaller meg ned av den grunn!

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å le av deg skikkelig, slik du gjorde mot meg i går. Jeg er ikke frekk mot andre. Hadde jeg ledd av deg, hadde jeg driti deg ut foran alle.

 

Zidane ble verdens beste spiller, dermed basta. Hvor har Cannavaro fått sett pokalen for verdens beste spiller? Zidane har sett den 3 ganger.

6466383[/snapback]

Kom igjen, le av meg. :)

 

Cannavaro vinner ikke prisen fordi journalistene ikke bryr seg om godt forsvarsspill, men heller ser seg blinde på tekniske finurligheter. Som jeg har sagt tidligere; trist, men sant.

Lenke til kommentar
Gaston: Saklig, Materazzi visste at Zidane har kort lunte, det har han alltid hatt. Det samme gjelder f.eks. Figo og Deco, geniale i sine øyeblikk, så sørgelig korttenkte i andre...

 

Altså, det kan aldri bevises hva Materazzi sa på banen til Zidane, men Zidane forstår nok italiensk bedre enn Materazzi forstår fransk, så noe har han nok sagt, det er det ingen tvil om.

 

Hvordan VET du, Gaston, at Materazzi sa noe rasistisk? Eller kalte Zidane for en terrorist? Hvis jeg kaller naboen min terrorist kommer ikke han og skaller meg ned av den grunn!

- Materazzi fornærmet Zidanes mor. Zidane har enda ikke fortalt sin agent hva Materazzi sa til Zidane. Men det viser seg at Materazzi er den store bølla. Respektløst og håpløst. Denne spilleren hadde jeg sendt til skammekroken med en gang. Slutt å beskytt den patetiske spilleren.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Zidane vil alltid bli husket som en legende, en fantastisk fotball-spiller. Det var veldig stygt det han gjorde mot Materazzi, og ikke noe kan forsvare det han gjorde. Men jeg har all sympati for Zidane, og ikke noe for Materazzi. Og alle kjenner Materazzi og vet hvilken fotball-spiller han er. Men Zidane, han er kongen!

Lenke til kommentar
Gaston: Saklig, Materazzi visste at Zidane har kort lunte, det har han alltid hatt. Det samme gjelder f.eks. Figo og Deco, geniale i sine øyeblikk, så sørgelig korttenkte i andre...

 

Altså, det kan aldri bevises hva Materazzi sa på banen til Zidane, men Zidane forstår nok italiensk bedre enn Materazzi forstår fransk, så noe har han nok sagt, det er det ingen tvil om.

 

Hvordan VET du, Gaston, at Materazzi sa noe rasistisk? Eller kalte Zidane for en terrorist? Hvis jeg kaller naboen min terrorist kommer ikke han og skaller meg ned av den grunn!

6466403[/snapback]

 

Jeg vet det ikke, men etter det jeg har hørt så er det det han har sagt!

Du er dum hvis du kaller en av tidenes beste spillere en terrorist i hans siste kamp i en finale uten grunn, da må du forvente deg noe tilbake!

 

Har aldri i hele mitt liv støttet voldelig oppførsel, har alltid ment at man må holde hodet kaldt, men ikke denne ganga. Det går en grense. Hvorfor yppet Materazzi i det hele tatt...? Det fatter jeg ikke! Hvorfor ikke vise respekt heller bare holde kjeft!?

Lenke til kommentar

onyX: Nok en gang, avisfyll. BEVIS DET FOR MEG, så skal jeg gå med på det! Uansett har jeg ingen som helst sympati for apekatten Zidane som hører hjemme i en barnehage. Den oppførselen er helt hårreisende! Danielle De Rossi fikk svi for sin idioti, Zidane burde også, i form av å miste Gullballen.

 

Nå må du plassere beina godt ned på marka, for de uttalelsene du kommer med er rett og slett latterlige!

Lenke til kommentar

Hvorfor de ikke skal vise respekt? Fordi fotball ikke lengre er en gentlemannsport, slik det en gang var. Det er blitt en kontaktsport, hvor gloser verserer frem og tilbake, spillere imellom, slik vil det alltid være!

 

Hvis du kun skulle gått ut på banen for å vise respekt for Zidane, ville det vært like greit å spille ballen til han med en eneste gang. Det er en VM-finale - Begge lag ville vinne, så såre enkelt er det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...