Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Dere som driver å tar frem alt det gode ZZ har gjort opp gjennom årene.. Det har da ingen verdens ting med Gullballen å gjøre, har den vel? Den går ut på å kåre det aktuelle VM's beste spiller, ikke tidenes spiller de siste 10-20 årene.. Og i dette VM var ikke Zidane den beste.. Som andre har påpekt, han var ikke Frankrikes beste engang.. Vieira og begge stopperene var minst like bra, om ikke bedre.. Zidane vart lagt godt merke til fordi han alene så og si skapte og stod bak alt det offensive spillet Frankrike hadde i nesten hele VM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotball er 22 menn, fordelt på to lag... Som håper villt på at noen skal putte ballen inn i ett mål, slik at 11 svette mannfolk kan klemme og kysse vilt på hverandre... Noen liker å se svette mannfolk springe rundt etter en lærkule slik at de kan få en unnskyldning for å klemme på andre mannfolk. Andre synes dette er en heller kjedelig sport. Der mesteparten av sporten går ut på å legge seg ned hvis en av motspillerne kommer litt for nær...

Lenke til kommentar
Fotball er 22 menn, fordelt på to lag... Som håper villt på at noen skal putte ballen inn i ett mål, slik at 11 svette mannfolk kan klemme og kysse vilt på hverandre... Noen liker å se svette mannfolk springe rundt etter en lærkule slik at de kan få en unnskyldning for å klemme på andre mannfolk. Andre synes dette er en heller kjedelig sport. Der mesteparten av sporten går ut på å legge seg ned hvis en av motspillerne kommer litt for nær...

6468137[/snapback]

Dette er noe av det latterligste jeg har hørt på lenge.

En kan få alt til å virke kjedelig å teit når en framstiller tingene på denne måten. Men vær så snill, vist du ikke har bedre ting å gjøre enn å latterliggjøre deg selv sånn på internett synest jeg synd på deg.

Lenke til kommentar
Fotball er 22 menn, fordelt på to lag... Som håper villt på at noen skal putte ballen inn i ett mål, slik at 11 svette mannfolk kan klemme og kysse vilt på hverandre... Noen liker å se svette mannfolk springe rundt etter en lærkule slik at de kan få en unnskyldning for å klemme på andre mannfolk. Andre synes dette er en heller kjedelig sport. Der mesteparten av sporten går ut på å legge seg ned hvis en av motspillerne kommer litt for nær...

6468137[/snapback]

 

Jada.. Fotball er homsesporten fremfor noe annet :roll:

Lenke til kommentar
Dere som driver å tar frem alt det gode ZZ har gjort opp gjennom årene.. Det har da ingen verdens ting med Gullballen å gjøre, har den vel? Den går ut på å kåre det aktuelle VM's beste spiller, ikke tidenes spiller de siste 10-20 årene.. Og i dette VM var ikke Zidane den beste.. Som andre har påpekt, han var ikke Frankrikes beste engang.. Vieira og begge stopperene var minst like bra, om ikke bedre.. Zidane vart lagt godt merke til fordi han alene så og si skapte og stod bak alt det offensive spillet Frankrike hadde i nesten hele VM.

6468129[/snapback]

Det blir alt for teit av folk å komme og si at Zidane ikke fortjente Gullballen, for jeg tror det var folk med en del mere fotball-kompetanse enn oss som bestemte hvem denne prisen skulle gå til.

 

Edit : Leif...

Endret av Sonic^^
Lenke til kommentar
- Det er absolutt ikke tilfelle, jeg kalte ham ikke en terrorist. Jeg vet ikke hva det ordet betyr en gang, sier Materazzi ifølge det italienske nyhetsbyrået ANSA.

Enten ljuger han, eller så er han stokk dum. Ordet terrorist blir sikkert skrive heilt likt på italiensk, terrorista eller noko sånt.

Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal stenge denne tråden her, jeg. VM er slutt for denne gangen. Neste VM er igjen om 4 år fra og med nå, i Sør Afrika.

6467982[/snapback]

 

Det synes jeg og, ettersom dette ikke blir noe annet enn personangrep for hverandres syn på fotballen og spillerne. Vi gleder oss heller til EM om to år.

Lenke til kommentar
Bekrefter egentlig bare det jeg har ment i alle år.. fotball er 22 menn med IQ-en skrevet bakpå trøyen sin.

6467935[/snapback]

Med en slik ytring er det nærliggende å tro at du selv spiller fotball. :hmm:

 

Simen Agdestein spilte under Drillos ledelse flere landslagskamper i fotball, og er nå norges fremste sjakkspiller sammen med sin læregutt Magnus Carlsen. Han hadde draktnummer 7.

 

Svært mange fotballspillere er lynskarpe med en taktisk forståelse og sosial intelligens over pari. Dessuten er de kjekke.

Lenke til kommentar

Etter anklagene om at han skal ha kalt Zidane ein terrorist klarte Materazzi å lire ut av seg at han ikkje ein gang visste kva ordet betydde :!:

 

Men ta å drit i denne fotball vs antifotball-diskusjonen da...må vel være betre ting å ta seg til enn å yppe til bråk i Sport\Idrett-kategorien?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...