Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest gjennom vilkårene deres nå. Må betale 15 euro for å sjekke inn opptil 15kg bagasje.

Kan ha med 10kg gebyrfritt i kabinen.

Forresten veldig mange orddelingsfeil i vilkårene deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å ha en stop-over med SAS? Hvis jeg flyr Oslo-Seoul blir det en mellomlanding i Beijing og kunne tenkt meg en dag der (det er vel maks ett døgn som er lov?). Prøvde å søke, men da virket det som om jeg måtte bestille enveisbilletter...

Skrevet

Det burde være fult mulig, da det er mulig å bestille multi-stop billetter når man reiser på poeng. Hvordan du får kjøpt det blant vanlige poeng er jeg dog usikker på, det er mulig det må gjøres over telefon/via reisebyrå.

Skrevet

Turen min til India er dårligere planlagt enn en tenåringsgraviditet i Drammen. Veldig spontant!

Derfor trenger jeg all mulig input.

Andaman, Kerala, Agra og Jaipur virker som interessante steder.

• Liker 1
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Midtøsten kan være fali ja :D

Skrevet

Skal snart til Rio for et par uker og lurer på om noen har erfaringer med å besøke Iguacu Falls i samme slengen? Hvor mye må man regner med i flybilletter og hvor mange dager bør man beregne hvis man vil se fossen og kanskje litt i Argentina og Paraguay?

Skrevet

Skal snart til Rio for et par uker og lurer på om noen har erfaringer med å besøke Iguacu Falls i samme slengen? Hvor mye må man regner med i flybilletter og hvor mange dager bør man beregne hvis man vil se fossen og kanskje litt i Argentina og Paraguay?

Jeg reiste dit fra Argentina, så kan ikke si så mye om transport. Vi hadde vel en dag på hver side, noe jeg syntes var akkurat passe. Vi var ikke i Paraguay, da...

Skrevet

Lite spørsmål angående online innsjekking.

Kan jeg dra direkte til nettsiden til Qatar for å sjekke inn der når jeg skal reise innenlands først med SAS?

Altså reiseruten blir SAS inn til Oslo og fra Oslo til Bangkok med Qatar.

I mitt hode blir det litt feil når det er en sammenhengende reise med SAS først.

Skrevet

Tror du må sjekke inn på hver av selskapenes hjemmeside først. Det måtte jeg når jeg dro til Vietnam og reiste med BA til LHR, så CX fra LHR til SGN.

Skrevet

Det er bestillt som en sammenhengende reise fra reisefeber.no så jeg tror ved å gå til skranken på flyplassen så sjekker de meg inn hele veien derfra og sørger for at bagasje kommer frem osv.

Innenlands med SAS er ikke så nøye men hadde vært kult å kunne sjekke inn med Qatar for å sikre seg noen greie plasser på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...