Gumpen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Er det nokon spel der det er barn (sett bort frå typiske barnespel)? Ein viktig grunn til at det ikkje er barn i spel, er fordi det vil bli så mykje bråk visst du kan gå rundt å drepe dei. 5889613[/snapback] det er barn i Neverwinter Nights..du kan til og med angripe de og de angriper tilbake med og slå..men du kan ikke drepe de
Bytex Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) I Fallout 2 er det barn som står i døråpninger i The Den og stjeler random ting fra deg når du går forbi. Har aldri hatt så lyst til å massakrere barn som da jeg mistet hagla mi. Men neida. Gikk nok ikke an Endret 8. april 2006 av Bitex
Lucifer89 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 man får en unge etter seg når man blir chapion i Arena da får du en groupie
Lord Reanicus Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Eg må nå da vitterleg seia at i begge Fallout spillene kan du slakte små born med glede og omfavn. Det var jo ein av mine hobby, det, å kunne skyte små unger rundt omkring gatene og le hjarteleg medan dei faller ned, skote i stykker eller kutta i to. Akk, ja.
Whalecore Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det var vel barn i Neverwinter Nights? Men om aldersgrensen på det spillet var høyere vet jeg ikke. 5889964[/snapback] Man kunne ikke drepe barn i NWN tror jeg. Man kunne jo modde det inn da sikkert.
-¤Zen¤- Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ja det er vel som dere sier. Fable ble nevnt, utviklerne ble sjokert over at personer gikk rundt å slaktet barn bare fordi det var mulig, så derfor blir dem fredet. Postal er og blir et sykt spill, hvem bruker en katt som lyddemper uansett?!
Ironmann Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 jeg liker realistiske spill og barn er i verden! korfor oblivion? korfor Give me children I can kill and play with! jaja savner smårollinger som løper rundt:/ det hadde vært kosli
d'espresso Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hva med han lille gule fanboyen etter arenaen?? Jeg sa "vent her" også stakk jeg oppå en liten høyde, dro fram bua, vips..
Arsenal_RULES Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Du har jo han som digger deg når du blir Arena Champion edit: hehe, to sekunder for sent! Endret 9. april 2006 av Arsenal_RULES
magnemoe Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Ooooog nettopp derfor har de ikke barn med i spill der man kan drepe NPC'r.Tenk deg avisoverskriftene: "Ungdommer DREPER barn i nytt dataspill!! Barbarisk!". 5890436[/snapback] Jup dette er forklaringen, samt at utviklerene bruker det som en unskylding for å ikke ta jobben med å lage dem. Mener selv det hadde gjort miliøet i byene enda bedre med noen unger i gatene. Har ikke drept mange npc i spillet så tror ikke jeg ville blitt noen barnemorder.
Ironmann Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Jeg har utslettet hele bravil så å si:P hadde vært fett med noen barneskrik i nattens mørke;)
AndersBob Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 I Black & White er det barn. Hvis man vil kan man kaste på dem og sette fyr osv.
Boring Prophet Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg sier noen mekker en mod for å få skikkelige barn inn i oblivion, slik at de løper rundt og leker med ball og slikt. Så kan noen andre lage en Bil mod, slik at man kan leke roadkill. Sadistisk tenkt, noen må lage pandabjørn mod også, de er verdt mest poeng når man leker roadkill. +10 poeng hvis ungene sykler.
fytech Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 klart er det barn i oblivion,, i alle fall et barn... når du er blitt grand master i arenan.. så kommer det en unge løpene bort til deg..
knutj Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 jeg har funnet barnelik i oblivion... fant dem i grava til hun nightmother
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det er i spill vi får ut fantasiene våres....
stengah Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Apropos arena fanboyen: http://www.phwonline.com/?p=12&s=31&c=560
Bertelsen Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Apropos arena fanboyen:http://www.phwonline.com/?p=12&s=31&c=560 5896156[/snapback] Deja vu! :!:
Ironmann Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Cmon den derre fanboydudn ekke no særli barn:/ viss han hadde vært mindre og med en skikkelig dum barnestemme som feks: ''Jippi it's my favorite champion. My mommy says that I should follow you:D''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå