sjøgren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hei Jeg har DETTE hovedkortet nå, og jeg lurte på om det er noen som vet om et program som lar meg stille på firewallen på hovedkortet?? Jeg har problemer med å spille wow blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro
vidarlo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hei Jeg har DETTE hovedkortet nå, og jeg lurte på om det er noen som vet om et program som lar meg stille på firewallen på hovedkortet?? Jeg har problemer med å spille wow blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro 5878782[/snapback] Uh, firewall på hk? _ALDRI_ hørt om...og ikkje står det noko om at HK har det heller.
sjøgren Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg linka kanskje til feil hovedkort . Men alikvell, jeg er helt sikker på at jeg har firewall på mitt. "Some of the latest NVIDIA motherboards have a hardware firewall that should protect your system from attacks. If you own a main board with an nForce chipset, please make sure that the firewall is configured" Får nesten spørre igjen, er det noen som vet hvordan jeg stiller firewalen på hovedkortet? Endret 7. april 2006 av sjøgren
abcd423417984 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 På NForce4 hovedkort så ligger det software for firewallen i driver-installern.
deleder Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hei Jeg har DETTE hovedkortet nå, og jeg lurte på om det er noen som vet om et program som lar meg stille på firewallen på hovedkortet?? Jeg har problemer med å spille wow blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro 5878782[/snapback] Uh, firewall på hk? _ALDRI_ hørt om...og ikkje står det noko om at HK har det heller. 5878921[/snapback] Er innebygd firewall på mitt NF3-kort
BlackDeath Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hold deg LAAAAAAANG unna brannmuren til Nvidia, utrolig dårlige greier.... Alt jeg lastet ned med den brannmuren ble korupt, feil på alle filer... Kent
abcd423417984 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hold deg LAAAAAAANG unna brannmuren til Nvidia, utrolig dårlige greier....Alt jeg lastet ned med den brannmuren ble korupt, feil på alle filer... Kent 5884063[/snapback] Jepp jeg slet med det samme og måtte til slutt slette firewallen for å få ordnet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå