Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan stille firewall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har DETTE hovedkortet nå, og jeg lurte på om det er noen som vet om et program som lar meg stille på firewallen på hovedkortet??

Jeg har problemer med å spille wow :innocent: blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro :mad:

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei  :)

Jeg har DETTE hovedkortet nå, og jeg lurte på om det er noen som vet om et program som lar meg stille på firewallen på hovedkortet??

Jeg har problemer med å spille wow  :innocent:  blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro :mad:

5878782[/snapback]

Uh, firewall på hk? _ALDRI_ hørt om...og ikkje står det noko om at HK har det heller.

Skrevet (endret)

Jeg linka kanskje til feil hovedkort :blush: . Men alikvell, jeg er helt sikker på at jeg har firewall på mitt.

"Some of the latest NVIDIA motherboards have a hardware firewall that should protect your system from attacks. If you own a main board with an nForce chipset, please make sure that the firewall is configured"

Får nesten spørre igjen, er det noen som vet hvordan jeg stiller firewalen på hovedkortet?

Endret av sjøgren
Skrevet
Hei  :)

Jeg har problemer med å spille wow  :innocent:  blir disconnecta hele tiden, og det er ikke spessielt moro :mad:

5878782[/snapback]

Uh, firewall på hk? _ALDRI_ hørt om...og ikkje står det noko om at HK har det heller.

5878921[/snapback]

Er innebygd firewall på mitt NF3-kort ;)

Skrevet

Hold deg LAAAAAAANG unna brannmuren til Nvidia, utrolig dårlige greier....

Alt jeg lastet ned med den brannmuren ble korupt, feil på alle filer...

Kent

Skrevet
Hold deg LAAAAAAANG unna brannmuren til Nvidia, utrolig dårlige greier....

Alt jeg lastet ned med den brannmuren ble korupt, feil på alle filer...

Kent

5884063[/snapback]

Jepp jeg slet med det samme og måtte til slutt slette firewallen for å få ordnet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...