Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg prøver å handle på HMV så får jeg bare: we process your credit card details, pleas wait for a while.

 

Greit det, men når jeg har ventet 25 min, og det enda ikke har skjedd noe så lurer jeg på hva dem driver med! Noen som har opplevet det samme? Veldig kjedelig da jeg gjerne skulle ha hatt fingra i div. filmer.

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å handle på HMV så får jeg bare: we process your credit card details, pleas wait for a while.

 

Greit det, men når jeg har ventet 25 min, og det enda ikke har skjedd noe så lurer jeg på hva dem driver med! Noen som har opplevet det samme? Veldig kjedelig da jeg gjerne skulle ha hatt fingra i div. filmer.

 

Sånn er det på play også, og på play kan det ta flere dager.

Lenke til kommentar
Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter.

 

Fikk boksen idag. Det ble en Ellos pose på meg også. Hadde bestilt boksen og 3 filmer. Alle var stappet nedi en STOR pose, og jeg skjønte allerede før jeg åpnet posen at det ville være skader.

Selve Lostboksen hadde riktignok et tynt lag av bobleplast rundt, men alle hjørnene hadde relativt store bulker. Selv 1 av sesongene inne i boksen var tydelig trykt inn i hjørnet.

 

Gidder ikke krangle med Ellos, men det var min første og siste bestilling fra dem. Gidder ikke å handle mere fra butikker som pakker varene så amatørmessig.

 

Ser nå at det faktisk er en stor rift i øvre del av boksen og hjørnene er kraftig trykket inn. Kommer vel til å kaste selve boksen og ha sesongene separate i hylla.

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...