Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Det der er bare juks, Njål, at du kjenner broren til onkelen til fetteren til vennen til naboen til faren som driver butikken og kan gi deg direkte-linker betyr ikke at noen er imponert. De kan kanskje fortelle deg hvordan du høyreklikker på sidene dems osgå.

 

 

 

 

 

 

 

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett deg gjøre den tryllekunsten med direktelink til produkter hos DVDfromKorea før Njål, hvordan gjør en det der?

 

Jeg synes det Chaplin-boks tilbudet virket såpass gjevt at jeg tror det blir et slikt et på meg og, jeg har jo lenge nå irritert meg over at jeg ikke har sett en eneste Chaplin-film i sin helhet. Takk for tipset JacEr.

 

Edit: Fikset ett sett leifs, samt endret/la til noe.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Det der er bare juks, Njål, at du kjenner broren til onkelen til fetteren til vennen til naboen til faren som driver butikken og kan gi deg direkte-linker betyr ikke at noen er imponert. De kan kanskje fortelle deg hvordan du høyreklikker på sidene dems osgå.

Hadde jeg kjent de som drev sjappa hadde jeg nok fortalt dem at det å ikke tillate høyreklikk/direktelink ganske sikkert (som i 100%) koster dem en del salg, og at det ikke finnes noen som helst grunn til det (ikke tillate direktelinking av produkter til andre potensielle kjøpere? Smart! Ikke tillate deg å finne en film/skuespiller/regissør/hvadetnåvar på imdb/i en anmeldelse/osv, og kopiere/lime inn i 'Søk', så du må skrive det inn? Like smart!).

 

Men hvordan få direktlink (annet enn å møysommelig kopiere teksten du får hvis du holder musepeker over linken)?

Flere metoder, litt avhengig av nettleser (bruker selv vanligvis Firefox til det meste, så dette er basert på det).

Hvis det bare er direktelink som skal til fungerer det normalt å klikke på midt-knapp/hjul på musa på link, så åpner direktlink seg i ny tab/vindu (akkurat nå satt/sitter jeg på laptop uten mus, og midtknapp-funksjon som ikke er til å stole på, så brukte ikke det).

Ellers, siden det er java-script som styrer dette kan du slå av denne hindringen i verktøy/tools (Verktøy>-innstillinger>Innhold>Tillat java - Avansert>Slå av eller erstatte kontekstmeny)(kan også gjøres med Firefox plug-in'en 'Allow right-click').

Dette gir også fordelen at du kan copy/paste inn i søkefeltet der, og det kan jo være praktisk med navn/filmnavn som ikke gir noen mening på norsk/engelsk, og derfor er litt vanskelig å huske stavemåte.

 

:)

Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Collection + Bonus Disc 4disc

Inneholder Seven Samurai, Rashomon og Ikuru + Tokyo Story på bonus discen. Hadde kjøpt denne også, men har de tre første filmene fra før. Satt ned fra $25,00 til $11,99.

 

Hadde bestilt den hadde jeg ikke hatt både Rashomon og Seven Samurai i samlingen fra før :p

 

Kommer du med en anmeldelse av Tokyo Story når du får sett den?

 

(kanskje litt feil tråd å få lirke ut svar av noen, men la gå)

Lenke til kommentar
Seinfeld boksen er jo helt latterlig billig! 100kr sesongen, et lett valg. Om 3 dager ligger det en hente lapp i postkassa.

 

btw

CSI Miami Sesong 2 til 29 kr på elkjøp. lattis.

 

Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig

Varen er for øyeblikket ikke tilgjengelig i vår nettbutikk. Sjekk alternative produkter eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000 for alternative produkter

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

The Shawshank Redemption til ca 30 kr

 

Pulp Fiction - Special Edition til ca 40 kr

 

Forrest Gump til ca 40 kr

 

The Crow - Special Edition til en 50 lapp

 

+ + +

 

Og det beste er at det er fri frakt. Selv til Norge. Billig så lenge tollen holder di skitne labbene sine vekke. Har hørt at Play.com sender i flere pakker slik at prisen pr pakke ikke overstiger toll grensa. Jeg tar sjangsen og bestiller asap.

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray

 

Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten.

Lenke til kommentar
play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray

 

Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten.

 

Tjente 100kr?

Forøvrig, om boksen havner i tollen, hva er da vitsen med å bestille på nett? Enklere å da bare kjøpe den i butikken her, så er du sikret å få boksen du vil ha, når du vil ha den, og i den standen du vil ha den i. Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall. Dessuten får du jo norsk tekst når du kjøper i Norge, for den som måtte ønske å ha det.

Lenke til kommentar
play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray

 

Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten.

 

Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall.

 

Jeg kan ikke si jeg handler så forferdelig mye DVD-er på Play.com, men jeg har ikke opplevd det du snakker om.

 

Broderen som legger igjen en del kroner der hver måned har heller ikke opplevd noe slikt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray

 

Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten.

 

Tjente 100kr?

Forøvrig, om boksen havner i tollen, hva er da vitsen med å bestille på nett? Enklere å da bare kjøpe den i butikken her, så er du sikret å få boksen du vil ha, når du vil ha den, og i den standen du vil ha den i. Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall. Dessuten får du jo norsk tekst når du kjøper i Norge, for den som måtte ønske å ha det.

 

Jeg tror jeg har rundt 50 unike bestillinger på Play.com selv de siste årene, og jeg har aldri opplevd et eneste knust cover. Filmene kommer stort sett innpakket i bobleplast hit, selv om de noen ganger kommer i hardpapp også. Merkelig at alle coverene dine blir knust :hmm:

Lenke til kommentar
... Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall. Dessuten får du jo norsk tekst når du kjøper i Norge, for den som måtte ønske å ha det.

Jeg har handla veldig mye fra Play. Har aldri opplevd et eneste ødelagt cover. Er svært fornøyd med både pakkinga og prisene hos Play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...