Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det koster 59 kroner pr. ordre, uansett ordrens størrelse, det var i alle fall det det kostet sist jeg bestilte der ifra.

 

Stemmer.. Bestilte der for et par dager siden. Det koster 59 kroner pr. ordre, slik at det lønner seg å kjøpe mange filmer om gangen. De har imidlertid et system der man kun betaler frakt én gang i måneden og kan bestille så mye man vil, men det veit jeg ikke noe om. Det bør uansett ikke være noe problem å sikre seg mange filmer nå om dagen, da veldig mange går for 29/39 :D

Lenke til kommentar

Takk for tipset om tilbudene på playx.com, hsds. Kjøpte meg Smokin' Aces for 19,- og Fear and Loathing in Las Vegas og V for Vendetta 2 disc for 29,- hver. Så dessverre ikke før etter jeg hadde bestilt at det var samme fraktpris uansett hvor stor bestillingen var.

Lenke til kommentar
Har de utvidet det standardtilbudet de har med masse filmer til 59 kroner? De har gjerne 3-4 bord med titler til 59 kroner..

 

Vel, det er jo filmer på alle bauger og kanter av bordene. 150-200 var kanskje litt drøyt, men det er garantert en 100 stykker til 59,-.

Lenke til kommentar

Japanese Limited Edition INLAND EMPIRE/LYNCH (One) DVD Set

 

The new box set has hit Japan and looks like a winner. It includes both INLAND EMPIRE and LYNCH (One) on DVD as well as a copy of the INLAND EMPIRE Script. You can pick up a copy at Amazon.jp for about $85 US.

 

MEN:

 

Pete Martel over at the Discussion Board wanted to let everyone know that HMV Japan is offering the set at a lower price (about $15 lower US). Also they are including a photo of Lynch with your order while supplies last. Also, for those wishing to see what the packaging looks like, Kafard posted a fun Youtube Video of himself opening the package. Thanks to Pete Martell and Kafard for the news.

 

http://www.hmv.co.jp/product/detail/2660452

 

davidlynchnw1.jpg

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...