Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den boksen er så fantastisk bra! Kjøpte den for noen måneder tilbake for 197,- NOK eller noe. Husker ikke pundverdien, jeg.

 

Beste kjøpet jeg har gjort. ^^

 

Ikke det at jeg synes politiskolenfilmene er så vanvittig bra, men til den prisen kan jeg gjerne putte den inn i en allerede voksende samling :)

 

Hvilken undertekster er det på filmene? Jeg trenger i det minste engelsk...

Lenke til kommentar

Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter.

Lenke til kommentar
Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her.

I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp!

 

Noen som vet noe mer om denne? Ser at de har fjernet den fra nettsidene sine.

Lenke til kommentar
Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter.

 

Var det 1 boks med platene i en pakning, eller inneholdt samleboksen 3 sesonger tilsvarende de som selges separat?

Lenke til kommentar
Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her.

I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp!

 

Noen som vet noe mer om denne? Ser at de har fjernet den fra nettsidene sine.

Tilbudet er nok ikke lenger om det var det du lurte på. Dessuten har de den ikke inne for tiden. Ved ordrestatusen min står det "Ikke på lager. Varen er under bestilling fra leverandør.". Men den som venter på noe godt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...