Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løp og kjøp :)

 

Å slipp momsen sånn som noen av oss andre :(...

Ja, bestilte den faktisk selv, til tross for at jeg har de originale, begrenset opplag, koreanske utgivelsene (og både originalutgivelsen og kobberboksen av Oldboy).

Greit å få ekstramaterialet med forståelige undertekster. :)

Lenke til kommentar
Så den poppet opp i Bargainsdelen av importforums tidligere i dag. Krevde en hel del overtaling og hjernecelleutryddelse for å få den i glemmeboken. Takk for påminnelsen!!1

 

Jaja, spagetti er jo godt... Bestilt...

Ja, må nok klare meg med thai-mat (take away eller restaurant) et par-fem ganger i uka framover nå. :no:

Det er harde tider.

Lenke til kommentar
HMV UK har Park Chan Wooks Vengeance Trilogy Deluxe 6 disc set (anmeldelse f.eks. DeLuxe-utgaven her og standardutgaven m/mer utførlig omtale av filmene her) på salg nå til latterlig lave £15.99, dvs under mva-grensa.

Det er vel ett par på her som nylig har kjøpt settet (til noe høyere pris :innocent: ) som kan skryte det opp i skyene.

Fy flate jeg har lyst på den der! Jeg vet bare ikke om jeg har råd!

Lenke til kommentar
play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray

 

Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten.

 

Tjente 100kr?

Forøvrig, om boksen havner i tollen, hva er da vitsen med å bestille på nett? Enklere å da bare kjøpe den i butikken her, så er du sikret å få boksen du vil ha, når du vil ha den, og i den standen du vil ha den i. Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall. Dessuten får du jo norsk tekst når du kjøper i Norge, for den som måtte ønske å ha det.

 

 

Omfg, greia var jo at han dreit på leggen. Tjente, som i 100 kr billigere i norge. Kverulant.

 

btw, å se film med engelsk tekst er da mye bedre en å se med norsk?

Endret av pukki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...