Gå til innhold

Interesse for Horde guild på Vek'nilash(ny server)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er nå ferdig med min main, og horde guildet på Xavius endte med en fiasko, så jeg håper det er noe interesse på denne serveren. Har tenkt å nerde meg frem til 60 asap.

Men, er det interesse blandt Hw folka? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde vel tenkt å starte en ny main her (Warrior), så blir med jeg dersom det er flere som er interessert og det blir noe av.

Sett at det blir bra organisert osv.

Endret av TRS
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Ikke kjør denne i grøfta og da.

Ble skuffet over "responsen" på Xavius. Snart vet jeg ikke hva jeg har av alts egentlig.

Mektig lei lvl 30-40 tiden. Verste level rangen som er :cry:

Skrevet (endret)

Nå har du lurt meg innpå Xavius shade, orker ikke starte på nytt igjen :p

Men ønsker dere som begynner lykke til, håper det går litt bedre enn hva det gjorde med "Original"

Edit: leif kom på besøk!

Endret av Thorsø
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Jeg blir med på det.. men når kommer denne serveren?

5871230[/snapback]

Tipper den ikke er online før imorra, torsdag, siden det ble spesifikt nevnt av Blizzard at de ikke ville starte den med vedlikehold delen av serverne.

Skrevet
Tipper den ikke er online før imorra, torsdag, siden det ble spesifikt nevnt av Blizzard at de ikke ville starte den med vedlikehold delen av serverne.

5871336[/snapback]

The below realms are currently scheduled to be opened Wednesday April 5th in the afternoon / evening.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...en&T=931251&P=1

Realmstatus har også de nye listet som nede, så er bare et spørsmål om minutter/timer vil jeg tro.

Skrevet

Jeg skal spille som alliance der med noen venner.

Men har ikke bestemt meg for om jeg skal spille som najt elf eller human warrior enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...