Gå til innhold

Den store sigarett-tråden


si_men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på fest med en kar fra Statene...han hadde noen sigaretter som var svarte, smakte sukker, og hadde ettersmak av nellikspiker. Han sa de var inportert fra et søreuropeisk land, eller arabisk. Husker ikke hva de heter, men skal få han til å sende meg noen fra statene :D Jeg røyker ikke selv, men tobakk holder så lenge. Røyka forrige uke tobakk fra andre verdenskrig som vi stappa i pipe. Utrolig godt, sterkt, men uten smakstilsetning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hvist  du ser på l&m pakken er det ikke akkurat norsk på den :D

 

den er noen % billigere en "norsk" røyk :p

5850845[/snapback]

Kjøper du røyk på asylmottaket eller? :D

 

Det gjør jeg også av og til. Er kompis med han ene fyren som selger, så av og til får jeg en 20-pakning til 20kr. :) Røyken er god også. Russisk L&M eller noe sånt.

 

Når jeg kjøper i butikken, kjøper jeg Lucky Strike og Marlboro.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som vet om en ekstremt mild tobakk? Minst nikotin, tjære osv. og mildest for halsen... Både rullings og sigg.. ;)

6981204[/snapback]

Hvit petterøes 3 burde være en schlager. Ferdigrøyk er vel extra mild-et-eller-annet.

 

Hvorfor skal du ha en som er mild? Mild = knøttlite nikotin, og det bare ender med at du røyker mer... :p

Lenke til kommentar

Jeg snuser fast, men tar meg en sigg en gang i blandt. Nå har jeg utrolig lyst på en røyk, men jeg har ingen penger.

 

Fant røyk i skapet her, men røyken er fra 1950, er det trygt å røyke det eller? :whistle:

 

Edit: Det er to pakker, en som heter Kent fra usa, og en fra H. petterøes.

 

Den fra Petterøes ser ut til at det er ferdig rullings, den Kent-saken er vanlig sigaretter.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Fant røyk i skapet her, men røyken er fra 1950, er det trygt å røyke det eller? :whistle:

6984425[/snapback]

Du kan fint røyke det, men det smaker veldig sterkt og det er mer nikotin i det enn vanlig røyk. Tok noen 50-60 år gamle i fylla engang og det røska greit. Jeg var den eneste som klarte å røyke opp hele røyken. Var bittelitt tørt :wee:

Lenke til kommentar
Fant røyk i skapet her, men røyken er fra 1950, er det trygt å røyke det eller? :whistle:

6984425[/snapback]

Du kan fint røyke det, men det smaker veldig sterkt og det er mer nikotin i det enn vanlig røyk. Tok noen 50-60 år gamle i fylla engang og det røska greit. Jeg var den eneste som klarte å røyke opp hele røyken. Var bittelitt tørt :wee:

6984655[/snapback]

 

Okay, det var fint. Skal spare røyken til i kveld,en fin liten spasertur for meg selv i skogen med røyk og musikk. :love:

Lenke til kommentar
Fant røyk i skapet her, men røyken er fra 1950, er det trygt å røyke det eller? :whistle:

6984425[/snapback]

Du kan fint røyke det, men det smaker veldig sterkt og det er mer nikotin i det enn vanlig røyk. Tok noen 50-60 år gamle i fylla engang og det røska greit. Jeg var den eneste som klarte å røyke opp hele røyken. Var bittelitt tørt :wee:

6984655[/snapback]

Jeg røyker ikke, og klarer helt fint sånne uten å være drita :p Men nå er jo jeg litt hardbarka, da Astrid :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...