Gå til innhold

Den store sigarett-tråden


si_men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde den best røyken på lenge nå har holdt meg en uke og fyrte opp en Lucky strike nå foran datan mens jeg hørte på Perfect day og wonderfull world sverger jeg hadde tårer i øynene så utrolig lykkelig jeg ble fikk den dere "Life's perfect" følelsen.. :!:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan jo skrive litt her siden den ble bumpet.

 

Røyker for det meste Dunhill og evt. Davidoff, Marlboro til nød.

Pleide også å røyke blå Kent og Parliament, men sistenevnte finnes ikke i Norge =\

 

Hvilke merker ha tobakk uten tilsetninger?

 

Dunhill og Prince First Cut er vel det.

Lenke til kommentar
Hvilke sigaretter selges i softpacks i Norge? Er megainteressert i finne ut dette. Softpacks er best, er så vilt kos å finne fram en røyk fra papiromslaget, spesielt om du trodde du var tom, men finner en tilslutt.

Du får Teddy og South State i softpack her i Norge!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvor lenge kan sigaretter i en åpna pakke ligge før de blir tørre og kjipe? Jeg røyker bare i helger og andre festlige sammenhenger og derfor hender det at jeg har en pakke liggende en uke eller to. Merker jo at de som har ligget siden sist ikke smaker som "fersk" sigg, men hvor går liksom grensa? Et par dager eller noe?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg røyker for det meste prince rød. men noen ganger tar jeg å kjøper en marlboro, petterøes og vis jeg kjøper tobaks pakke kjøper jeg rød 3 syns det er god.

 

 

Har prøvd kent men den var ikke så veldig god.

 

røyker som oftest en pakke om dagen vis jeg kjøper ferdigsydd røyk. når jeg kjøper tonaks røyk med sigarett pappir har jeg den lenger

Endret av themarwik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som har oversikt over noen sider på nett man kan få kjøpt billig røyk uten at mn kommer innom tollen?

Dette lurer eg og på. Noen som har noen sider å anbefale? Har vert innom bestcigarettesshop.com, men der var der litt dyr frakt og latterlig lang leveringstid.

Lenke til kommentar

Bare husk at det påløper avgift når du kjøper sigaretter fra utlandet. Fra toll.no:

 

§ 1. Fra 1. januar 2010 skal det i henhold til lov 19. mai 1933 nr. 11 om særavgifter betales avgift til statskassen ved innførsel og innenlandsk produksjon av følgende varer med følgende

beløp:

 

Sigaretter: 2,12 per stk.

Sigarettpapir og sigaretthylser: 0,0323 per stk.

 

Med en sigarett menes en sigarett som har en lengde til og med 90 mm, som to regnes

sigaretten dersom den har en lengde på over 90 mm, men maks 180 mm osv. Filter og

munnstykke tas ikke med ved beregningen av lengden.

 

Altså 424,- for en kartong med 200 sigaretter. Forhåpentligvis kommer det ikke moms på denne avgiften, kun kjøpesum + frakt. Men det blir fort billigere å kjøpe i nærbutikken istedet...

 

I tillegg later det til at sigarettmarkedet på nett er omtrent like råttent som iphone-selgere på Finn...

Endret av epifant
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selges det sigaretter med hvitt filter i Norge for tiden?

Du kan jo sjekke tobakksjappen i Oslo hvis du bor i nærheten. Jeg har i hvert fall vært bort i tynn røyk med hvit filter.

 

...Ellers går det mest i Lucky Strike. Er det flere andre enn meg som bare snu den første røyken i midten opp ned? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...