Gå til innhold

Den store sigarett-tråden


si_men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er like aktiv tilhenger av tobakk som jeg er av høgskoler, brunkremberter, pessar, heksebøker, skotsk barmusikk, død mann på boks, Chuck Norris og ugress i hagen.

 

Nei takk, jeg betaler ikke for dårligere helse. Den kommer av seg selv den.

 

Alt med måte sier nå jeg. Hvis man nyter en sigarett i koselige lag med venner en gang i uka feks er ikke det skadelig. Røyker man 20 sigg om dagen kan du nesten skrive under på at du dør eller tar meget stor skade av det.

 

Røyking er kun for de psykisk sterke, som kan kose seg med en iblant. Har du prøvd å gå en lang tur på fjellet og dra opp en vanilla flavored snadde eller? Finnes ikke usunt. Det påvirker ikke helsa noe særlig heller, hadde 100 røykere skulle sloss mot 100 ikkerøykere hadde røykerne vunnet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, jeg og en kamerat hadde en diskusjon om sigaretter uten filter fortsatt finnes i Norge. Jeg har aldri sett det, men han påsto at et eller annen type Camel ikke hadde det. Finnes det fortsatt sigger uten filter? Isåfall hvilket merke?

 

Håper på svar. :)

 

PS: Rullings telles ikke. :p

Endret av paulie154
Lenke til kommentar

Teddy, Pall Mall og South State er uten filter.

 

EDIT: Pall Mall uten filter er mørkerød, men det er også versjonen med filter. Sistnevnte står det "filter" på forsiden av, og pakningen er også noe høyere enn den uten filter. Fort gjort å ta feil.

Endret av epifant
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

For å unngå å opprette en ny tråd, stiller jeg spørsmålet mitt her.

 

Jeg har en Romeo y Juliet No. 1. Sigar, klar til i kveld. Problemet er bare at den må kuttes på den ene siden, og jeg har ikke sigarkutter. Er det noen som kan si meg helt enkelt hvordan dette gjøres? Er det bare å ta en saks å klippe? Er redd jeg vil klippe for langt inne, at sigaren sprekker i kantene osv.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
For å unngå å opprette en ny tråd, stiller jeg spørsmålet mitt her.

 

Jeg har en Romeo y Juliet No. 1. Sigar, klar til i kveld. Problemet er bare at den må kuttes på den ene siden, og jeg har ikke sigarkutter. Er det noen som kan si meg helt enkelt hvordan dette gjøres? Er det bare å ta en saks å klippe? Er redd jeg vil klippe for langt inne, at sigaren sprekker i kantene osv.

 

Takk for svar.

 

Kan bare gi deg et råd, og det er: Hva enn du gjør, aldri finn på å bite av tuppen.

Lenke til kommentar
Jeg er like aktiv tilhenger av tobakk som jeg er av høgskoler, brunkremberter, pessar, heksebøker, skotsk barmusikk, død mann på boks, Chuck Norris og ugress i hagen.

 

Nei takk, jeg betaler ikke for dårligere helse. Den kommer av seg selv den.

Om du ikke røyker, ikke har planer om det og ikke har gjort det. Hva gjør du i en pro-tobakk tråd?

 

 

Soft-pack og greier!

Old-school! Sånn som på film :p

Ja, det er noe med de Soft-Packene. Ble selv overlykkelig da jeg fant en kartong med Rich Taste i Sverige med SOft Pack. Er så koselige de pakkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...