Gå til innhold

Den store sigarett-tråden


si_men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Hei, jeg og en kamerat hadde en diskusjon om sigaretter uten filter fortsatt finnes i Norge. Jeg har aldri sett det, men han påsto at et eller annen type Camel ikke hadde det. Finnes det fortsatt sigger uten filter? Isåfall hvilket merke?

 

Håper på svar. :)

 

PS: Rullings telles ikke. :p

 

Det er sikkert altfor sent å svare på det, men gjør det alikavell. Det finns Camel uten filter. Kjøpte det på svenskebåten mellom sandefjord og strømstad en gang. tror bare den het camel - non filter elns. blir jo helt annen smak, men var ganske god. det som irrer var at kvaliteten på papirer var litt laber så etter en stund hang den seg fast i leppa og gikk litt i oppløsning :p sikkert bare jeg som sikla for mye <3

av det som selges vanlig i butikker så finns det jo south state, som er uten filter hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Om man lurer på smaken er det jo bare knekke filteret av en filter sigg? :) Ellers selger de røyk uten filter der i selger røyk med filter.. PallMall f.eks solgte vi på Rimi når jeg jobbet der husker jeg. Eller så er det jo altids diverse tobakks sjapper som har litt bedre utvalgt av spesielle sigaretter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tobakk uten nikotin har vel aldrig helt tatt av, men vet det finnes. Kan desverre ikke si jeg kjenner til noen som selger det pr dags dato, men vet det var og kjøpe på nettet en periode for et års tid siden.

 

Regner med et det er Prince First Cut du tenker på.

 

Tror ikke det er noen store forskjeller i prisen på de her pakkene, men mulig de ikke er like vanlige og ha inne på lager hos de vanligste butikkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...