.Marcus Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] :!:
Aldrack Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Eneste klassene som ikke har blitt nevnt nå er vel paladin og shaman? 5805794[/snapback] Druid 5806090[/snapback] Posten før min
Nstin Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] Du er ikke så dum du Rogues er ikke en dps klasse, de er healers
Loeve Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vi kommer nok ikke til enighet. Men vi kan i hvert fall være enige om at rogue ikke er en dps-klasse
genetex Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hvorfor får ikke shadowpriester gruppe i FKS ubrs osv som dmg dealere? Har aldri sett noen som har fått lov til det. 1 shadow priest 1 hunter > 2 hunters vell?
likferd Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hvorfor får ikke shadowpriester gruppe i FKS ubrs osv som dmg dealere? Har aldri sett noen som har fått lov til det. 1 shadow priest 1 hunter > 2 hunters vell? 5809472[/snapback] Når folk spør etter prester til gruppen, trenger de vanligvis healere og ikke dmg dealere.
uberhunter Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hvorfor får ikke shadowpriester gruppe i FKS ubrs osv som dmg dealere? Har aldri sett noen som har fått lov til det. 1 shadow priest 1 hunter > 2 hunters vell? 5809472[/snapback] Og man vil gjerne ha variasjon av klasser i et raid / party. 3 healingprester + 3 shadowprester < 3 healingprester + 3 hunters
Yosuf Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] tror trådstarter snakker om pve-raid damage med tanke på damagemeters o.l
genetex Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Uberhunter, jeg mente ikke 6 prester, jeg viste jo deg at jeg fks ville ha 1 hunter og 1 shadowpriest i stedet for 2 hunters, ikke 6 priester som du mener. Og likferd, jeg mente altså som DPS class, ikke som healer. Så når folk skriver at de trenger DPS class, så burde shadowpriest få låv til å vere DPS class, akkurat som mage/hunter, men dete har jeg aldri opplevd, altså å ha en DPS shadowpriest i party.
MrLee Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] tror trådstarter snakker om pve-raid damage med tanke på damagemeters o.l 5810497[/snapback] tja, litt usikker nå. for PvE Raids innebærer som oftest at alle klassene har spesifikke roller som vil ta fokus fra dps. men hvis vi sier det slik... en linje med 10 mobs. Hvilken klasse ville komme seg gjennom dem raskest (forutsatt at alle var speccet for max dmg dealing, lik level og noenlunde samme kvalitet utstyr..
qu3st Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] Ehh lol?
Loeve Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] tror trådstarter snakker om pve-raid damage med tanke på damagemeters o.l 5810497[/snapback] tja, litt usikker nå. for PvE Raids innebærer som oftest at alle klassene har spesifikke roller som vil ta fokus fra dps. men hvis vi sier det slik... en linje med 10 mobs. Hvilken klasse ville komme seg gjennom dem raskest (forutsatt at alle var speccet for max dmg dealing, lik level og noenlunde samme kvalitet utstyr.. 5810684[/snapback] Warrior, vil jeg tro. Har jo knapt noen nedetid.
Nstin Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] tror trådstarter snakker om pve-raid damage med tanke på damagemeters o.l 5810497[/snapback] tja, litt usikker nå. for PvE Raids innebærer som oftest at alle klassene har spesifikke roller som vil ta fokus fra dps. men hvis vi sier det slik... en linje med 10 mobs. Hvilken klasse ville komme seg gjennom dem raskest (forutsatt at alle var speccet for max dmg dealing, lik level og noenlunde samme kvalitet utstyr.. 5810684[/snapback] Jeg tror fortsatt at en rogue klarer det fortere, ikke veldig mye.. men nok til at det merkes
Wice Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 DMG specced Druids er jo best da 5805772[/snapback] haehah, dagens
chokke Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke. 5806184[/snapback] tror trådstarter snakker om pve-raid damage med tanke på damagemeters o.l 5810497[/snapback] tja, litt usikker nå. for PvE Raids innebærer som oftest at alle klassene har spesifikke roller som vil ta fokus fra dps. men hvis vi sier det slik... en linje med 10 mobs. Hvilken klasse ville komme seg gjennom dem raskest (forutsatt at alle var speccet for max dmg dealing, lik level og noenlunde samme kvalitet utstyr.. 5810684[/snapback] Jeg tror fortsatt at en rogue klarer det fortere, ikke veldig mye.. men nok til at det merkes 5810790[/snapback] vil si warlock . Instant corr på alt, CoA og healthstone+++
nazrm Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 meh. IMO så kan de fleste classer toppe dmg listen om de går inn for det, sånn er det iallefall for meg. Med å gå inn for det, så mener jeg å lifetap'e som et helvete mellom packs i MC og BWL og spamme dots / shadowbolts konstant.. Noe som er veldig .. "stress". Jeg har gitt opp å konkurrere om #1 på dmg listen, jeg vet at om jeg vil blir #1 så kan jeg klare det.. Og det holder for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå