Gå til innhold

TES: Jeg spiller Oblivion, og syns synd på xbox fan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mente med innlegget mitt var at det å spille på xbox for at det skal se best mulig ut er like dyrt som å skulle spille det på pc hvis det skal se best mulig ut. Om man IKKE har noe fra før.

 

Personlig har jeg noe søppel som pc og kan ikke spille på medium settings engang, men om jeg skulle spillt det på xbox måtte jeg kjøpt xbox og ny tv. Da oppgraderer jeg heller pcen min når jeg får penger til det.

 

Hmm, dette var kanskje litt off-topic :/ men jeg syns bare at jeg måtte klargjøre hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Starter helgen i morgen siden jeg regner med å ha Oblivion da. Kan ikke drikke pils, det sløver jo sansene, må være helt med mine fulle fem for å NYTE dette spillet  :)

5792207[/snapback]

 

samma her. Hva skjer med alle på forumet som drikker pils mens de spiller?? :hmm: koser meg heller med en prell eller kopp te. hehe

Lenke til kommentar
Så lenge man nyter spillet selv, så spiller det ingen rolle om man kjører på PC/Xbox 360. Det viktigste er at man selv er fornøyd og nyter dette fantastiske spillet.

Nei nei nei, den som har best utsyr, grafikk og høyest fps har en lengere penis enn alle andre til sammen og er dermed en mer attraktiv mann blandt damene, noe som igjen betyr at man kan velge og vrake i damer for så og finne den perfekte og formere seg. Dette vil da føre til at etter et par genrasjoener vil folk som ikke har det beste utsyret, den beste grafikkn eller fps ikke for formere seg og slekten vil dø ut.

Survival of the Fittest kallte darwin det, nå heter det bare fanboy krig.

Lenke til kommentar
Det jeg mente med innlegget mitt var at det å spille på xbox for at det skal se best mulig ut er like dyrt som å skulle spille det på pc hvis det skal se best mulig ut. Om man IKKE har noe fra før.

 

Personlig har jeg noe søppel som pc og kan ikke spille på medium settings engang, men om jeg skulle spillt det på xbox måtte jeg kjøpt xbox og ny tv. Da oppgraderer jeg heller pcen min når jeg får penger til det.

 

Hmm, dette var kanskje litt off-topic :/ men jeg syns bare at jeg måtte klargjøre hva jeg mente.

5792359[/snapback]

 

 

Som sagt så må du ikke ha ny TV, du kan bruke pc-monitoren din med xbox'en.

Lenke til kommentar

Syntes er merkelig at de prater om at 360 sliter og har framedrops, i tillegg til at grafikken på pc er merkbart bedre. Er dette riktig har MS rett og slett driti seg ut siden spill som kommer 4 mnd etter release presser konsollen til det ytterste. Syntes det er rart.

 

Selvfølgelig vil utviklerverktøy bli optimalisert og forbedret. Bare slik kan f.eks BLACK være så bra på en dinosaurkonsoll som PS2. Altså vil spill som blir utviklet på mer optimaliserte verktøy bli bedre, men likevel.

 

Pusher Oblivion virkelig grensene for hva 360 kan klare?

Lenke til kommentar
Syntes er merkelig at de prater om at 360 sliter og har framedrops, i tillegg til at grafikken på pc er merkbart bedre. Er dette riktig har MS rett og slett driti seg ut siden spill som kommer 4 mnd etter release presser konsollen til det ytterste. Syntes det er rart.

 

Selvfølgelig vil utviklerverktøy bli optimalisert og forbedret. Bare slik kan f.eks BLACK være så bra på en dinosaurkonsoll som PS2. Altså vil spill som blir utviklet på mer optimaliserte verktøy bli bedre, men likevel.

 

Pusher Oblivion virkelig grensene for hva 360 kan klare?

5792424[/snapback]

 

Hva prater du om? Jeg satt og så på gamespot maraton i mange timer i går. De spilte på en xbox 360 og jeg så ikke noe fps drops i det heletatt

Lenke til kommentar
Syntes er merkelig at de prater om at 360 sliter og har framedrops, i tillegg til at grafikken på pc er merkbart bedre. Er dette riktig har MS rett og slett driti seg ut siden spill som kommer 4 mnd etter release presser konsollen til det ytterste. Syntes det er rart.

5792424[/snapback]

Nja...sjølv om eg skal vere den første til å peike og flire dersom MS drit seg ut, må ein jo ta med i betraktninga at dei første spela for ein konsoll sjeldan er optimalt programmert. Konsollar har gjerne litt rar arkitektur, og det tek ei god stund før programmerarane klarar å utnytte den fullt ut. I tillegg er eg ikkje overbevist om at Bethesda sit med dei aller beste spelprogrammerarane. Eg var i alle fall ikkje imponert over programmeringsarbeidet på Morrowind for PC. Sjølv fullt patcha var det ekstremt buggy og ustabilt.

 

Kay

Lenke til kommentar

Det er merkelig dette her, på denne siden av forumet må det alltid være noen som whiner eller klager. Hva med og ta det du liker og slutte å tråkke på andres valg. Selv elsker jeg konsoll med rpg. Men etter som tiden har gått har pc gitt meg mer morro. Da blir valget mitt lett for jeg har ny lcd skjerm til pc`en min og hw. + jeg liker å ha mus + tastatur..

 

Seff hadde det vært gøy med en stor fet LCD tv med xbox 360. Men det har jeg ikke, så pc blir tingen min.

 

Slutt å klag lev livet!

Lenke til kommentar
grafikken er viktig, men når gameplayet er så vilt som det er i oblivion så klarer jeg med den gode pcen jeg har nå..

 

Uansett. En 50" hd tv og et fett svært surround annlegg samt et par pils med gutta, slår den "monster" riggen din any day ;)

 

Blir lissom ikke det samme med pcskjermen. Kose seg i sofaen, med en stor tv og nydelig harmonisk lyd.

 

Ja takk!

5791376[/snapback]

 

 

 

Hvem sier at man ikke kan koble pcen til LCD HDTV?

med fet lyd og sofa :w00t:

Lenke til kommentar
Ja, som tittel tilsier, jeg har spillt Oblivion en del timer idag, og jeg må si en ting. Dette spillet krever et BEIST av en pc for å spille på max. Jeg kjører det fint på min x2 4400 m.2gig ram & x1900xtx.

 

Første inntrykk var desverre IKKE bra med tanke på grafikken. Det første som slo meg var den utrolige elendige grafikken på "bakken" et stykke unna. Det så VELDIG rart ut. Og ja, alle settings var på max. Men så fikk jeg et tips om å stille opp et par ting i ini fila, og vips, mye mye bedre. Desverre for dere xbox'ere er det ikke mulig å stille opp såkalt LOD så mye (logisk nok, du har ikke tilgang til å forandre på filer).

 

Ellers er spillet HELT konge :D

 

Men jeg kan ikke stresse dette nok, søk litt på view distance i oblivion på google eller noe, og fiks den ini fila (er for lat til å poste det nå, kanskje imorgen). Det ser bare crap ut uten (seff, du må ha en monster rig for å kunne spille det på denne settingen, men men)

5791362[/snapback]

 

Hvordan vet du at det som er "high" i pcversionen er det samme som "high" i xbox versionen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...