Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En på kundeservice hos gamezone har nå forklart meg hvordan hele deres sende opplegg ahr foregått :thumbup: De sendte alle spillene samme dagen, men forberedelsen startet allerede dagen før på Xbox360 verisionen.

5801222[/snapback]

Ante meg...

Jeg er meget fornøyd med gamezones kundeservice og håndtering av min forhåndsbestilling. Blir definitivt gamezone.no ved neste bestilling også :thumbs:

Lenke til kommentar
" 23.03.06  19.34  INNLEVERT POSTTERMINAL  4606 KRISTIANSAND S "

Fikk nettop denne beskjeden på pakkesporing fra gamezone...

Betyr det at den blir der hele natt, eller sendes den til risør over natten?

5801012[/snapback]

 

Det er godt mulig at den kommer fram, men hvis pakken ble levert til terminalen etter kl. 16:00 regnes den ikke som garantipost og den vil dermed få sisteprioritet i hva som skal sendes ut.

Lenke til kommentar
argh!! Får det i morra til Xbox, men den s***** boxen har ennå ikke kommet, noen som har peiling hvor mange som ligger i kø på komplett, bestilte den der for ei god stund siden. Håper de sender den neste gang de får den inn (1 april). Ellers blir det dårlig stemmning her :(

5801152[/snapback]

 

Hvorfor ikke bare avbestille på Komplett, og gå til nærmeste butikk og kjøpe den? Her har de fleste "vanlige" butikkene både Premium og Core i hyllene nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare avbestille på Komplett, og gå til nærmeste butikk og kjøpe den? Her har de fleste "vanlige" butikkene både Premium og Core i hyllene nå.

5801324[/snapback]

 

 

Du har vell rett. Skal tenke på det, leste netopp at komplett får inn nye boxer hver uke, så får vell se det ann litt. Uansett så er det mor mi som har bestillt :hmm: Dere kan vell tenke min reaksjon når jeg kom hjem fra skolen for snart 2 måneder siden og hørte at ho hadde betillt noe ho nesten ikke vet hva er. Så vell nesten ut som Mr.smiley 2 linjer opp :p

Endret av jonathankrane
Lenke til kommentar
Fikk kjøpt oblivion CE (xbox 360) idag og har spilt det i ca 8 timer. Spillet er helt fantastisk, men huff så det hakker. Dette ødeleger mye av spillopplevelsen min.

5801371[/snapback]

 

 

Hakker på 360? :dontgetit:

5801405[/snapback]

 

 

WTF? sikker på at det ikke er TV'en din. Kan jo ikke hakke når jeg skal spille Oblivion :hrm:

Lenke til kommentar
Fikk kjøpt oblivion CE (xbox 360) idag og har spilt det i ca 8 timer. Spillet er helt fantastisk, men huff så det hakker. Dette ødeleger mye av spillopplevelsen min.

5801371[/snapback]

 

 

Hakker på 360? :dontgetit:

5801405[/snapback]

 

Ja eller ikke når du er inne i huler og slikt, men når du er ute å rir er det ganske lav fps ja. Pluss at spillet får en helt syk fps drop for hver 20 meter du beveger deg på ute og det står loading area nede på skjermen...

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar
Fikk kjøpt oblivion CE (xbox 360) idag og har spilt det i ca 8 timer. Spillet er helt fantastisk, men huff så det hakker. Dette ødeleger mye av spillopplevelsen min.

5801371[/snapback]

 

 

Hakker på 360? :dontgetit:

5801405[/snapback]

 

Ja eller ikke når du er inne i huler og slikt, men når du er ute å rir er det ganske lav fps ja. Pluss at spillet får en helt syk fps drop for hver 20 meter du beveger deg på ute og det står loading area nede på skjermen...

5801458[/snapback]

 

 

Tror det ikke før jeg får se det selv i morra :innocent:

Lenke til kommentar
Fikk kjøpt oblivion CE (xbox 360) idag og har spilt det i ca 8 timer. Spillet er helt fantastisk, men huff så det hakker. Dette ødeleger mye av spillopplevelsen min.

5801371[/snapback]

 

Har du prøvd dette trikset? Det skal hjelpe for problemet du beskriver. Det meste jeg har lest til nå beskriver det som smooth på 360, med enkelte fps drops, og korte hiccups når det loader. Hvis det hakker hele tiden, må det være noe galt.

Lenke til kommentar
23.03.06    19.34    INNLEVERT POSTTERMINAL 

 

er det som står på sporingslinken min fra gamezone.. synes dette er rimelig dårlig, da det tidligste det kan være her (Hamar) nå er på lørdag. 

 

Så blir hvertfall ikke noen pre-order der mer.

5802109[/snapback]

 

 

Samme her.

 

Blir vel egentlig like greit å løpe ut på elkjøp i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...