Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg fått "Varene pakkes" hos cdon, så det virker som om den meldingen om at min bestilling var utsolgt ikke stemte helt..

5798742[/snapback]

 

Tror ikke du får denne før til mandagen da, og da er jo poenget med forhåndsbestilling litt borte...

Lenke til kommentar
nå har jeg fått "Varene pakkes" hos cdon, så det virker som om den meldingen om at min bestilling var utsolgt ikke stemte helt..

5798742[/snapback]

 

Tror ikke du får denne før til mandagen da, og da er jo poenget med forhåndsbestilling litt borte...

5798751[/snapback]

 

ja, det er sant. vel får vente å se, har fått tak i det på annen måte så jeg får uansett spilt det i helga...

Lenke til kommentar

Snakka akkurat med Gamezone nå. Alle Oblivion bestillinger (uansett plattform/utgave) går ut med posten fra de i dag kl 16. At det står status "sendt" betyr at det er klart til sending, ikke at det faktisk er på vei. Med vanlig postgang har vi det i morgen.

 

Han fyren jeg snakket med satt og pakket Collector's Edition for harde livet. :!:

Lenke til kommentar
Bare meg som ikke har "sendt" enda? har fortsatt "rest/venteordre" :(

5798828[/snapback]

 

Nei står fortsatt på det hos meg også, men den posten fra Rivfader var beroligende :)

5798845[/snapback]

 

Min står sikkert fortsatt som Rest/Venteordre men det er ikke noe å bekymre seg for. :) De sender alle bestillinger med posten i dag kl 16. Tar sikkert litt tid å punsje alt dette hehe.

Lenke til kommentar
Bare meg som ikke har "sendt" enda? har fortsatt "rest/venteordre" :(

5798828[/snapback]

 

Nei står fortsatt på det hos meg også, men den posten fra Rivfader var beroligende :)

5798845[/snapback]

 

Min står sikkert fortsatt som Rest/Venteordre men det er ikke noe å bekymre seg for. :) De sender alle bestillinger med posten i dag kl 16. Tar sikkert litt tid å punsje alt dette hehe.

5798854[/snapback]

 

 

Flott, så ikke posten din med en gang, men ja det var beroligende å høre :D

Lenke til kommentar
Da har jeg Oblivion CE... Men får ikke installert!

 

"Setup.exe har et problem og må lukkes"

 

Blah...

5798820[/snapback]

 

Huff, så surt!

 

Og nå til det vikige spørsmålet... hvor fikk du tak i det? :whistle:

 

EDIT: Bare så det er klart... jeg er ikke ute etter tips til hvor man laster det ned!

Endret av ejen
Lenke til kommentar
Gamezone... Kristiansand

5798916[/snapback]

 

Okay. Bare lå det i butikken, eller måtte du overtale noen til å selge deg det? Vurderer å gå ned til byen for å sjekke om de har det i butikken nå... selv om de har sagt at det kommer i morgen.

 

Har du fått det til å virke nå?

Endret av ejen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...