Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Gamezone her ja.... den kommer ikke i postekassa idag, det er sikkert.

 

Håper nesten den er for stor for postkassa, så kan jeg hente den på postkontoret idag. Bare de sendern fra særp snart!

5803403[/snapback]

 

Hmm så gamezone er i sarpsborg? da får jeg nok ikke det i dag.. Som regel når jeg bestiller fra komplett(som også er i sarpsborg, tror jeg :p) må den mellomlande i oslo.. :(

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gamezone her ja.... den kommer ikke i postekassa idag, det er sikkert.

 

Håper nesten den er for stor for postkassa, så kan jeg hente den på postkontoret idag. Bare de sendern fra særp snart!

5803403[/snapback]

 

Hmm så gamezone er i sarpsborg? da får jeg nok ikke det i dag.. Som regel når jeg bestiller fra komplett(som også er i sarpsborg, tror jeg :p) må den mellomlande i oslo.. :(

5803411[/snapback]

 

Gamerzone er i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Enda ikke fått no bekreftelse på at oblivion er sendt eller noe kolli nummer. hvis jeg ikke får det idag så drar jeg ut å kjøper det etterpå.

5803462[/snapback]

 

Jeg har heller ikke fått det, men status "sendt" har stått i Gamerzone profilen min siden 22/3/2006 kl. 20:00 (onsdag). Hvis man ikke har fått e-mail bekreftelse med sporingsnummer betyr det at den ikke *er* sendt?

 

Edit, sendte e-mail til Gamerzone. Poster svaret. Dette virker å være relevant for flere.

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar
Enda ikke fått no bekreftelse på at oblivion er sendt eller noe kolli nummer. hvis jeg ikke får det idag så drar jeg ut å kjøper det etterpå.

5803462[/snapback]

 

Jeg har heller ikke fått det, men status "sendt" har stått i Gamerzone profilen min siden 22/3/2006 kl. 20:00 (onsdag). Hvis man ikke har fått e-mail bekreftelse med sporingsnummer betyr det at den ikke *er* sendt?

 

Edit, sendte e-mail til Gamerzone. Poster svaret. Dette virker å være relevant for flere.

5803514[/snapback]

 

Hvis man har betalt med kredittkort og det sendes med brevpost så får du ikke noe sporingsnummer. Regner med at du er klar over dette men tenkte jeg skulle si det allikevel. :p

Lenke til kommentar
Enda ikke fått no bekreftelse på at oblivion er sendt eller noe kolli nummer. hvis jeg ikke får det idag så drar jeg ut å kjøper det etterpå.

5803462[/snapback]

 

Jeg har heller ikke fått det, men status "sendt" har stått i Gamerzone profilen min siden 22/3/2006 kl. 20:00 (onsdag). Hvis man ikke har fått e-mail bekreftelse med sporingsnummer betyr det at den ikke *er* sendt?

 

Edit, sendte e-mail til Gamerzone. Poster svaret. Dette virker å være relevant for flere.

5803514[/snapback]

 

Hvis man har betalt med kredittkort og det sendes med brevpost så får du ikke noe sporingsnummer. Regner med at du er klar over dette men tenkte jeg skulle si det allikevel. :p

5803568[/snapback]

 

Doh, takk for påminnelsen. :thumbup:

Lenke til kommentar

ble det sendt med brevpost i går så ligger det nok i postkassa i dag *nesten* uansett hvor i norge du bor.

 

Bestilte RE4 fra gamezone sist søndag og fikk spillet på tirsdag. (ble seff sendt mandag) Så min erfaring er dagen etter. Satser på dagen etter. Ja det gjør vi. jepp... *håpe*

 

(bor øverst i oppland)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...