Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk denne melding når jeg gikk inn på Kundeservice -> Varene er fremdeles ikke sendt til tross for lovet leveransetid:

 

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen.

 

håper ikke dette stemmer :cry:

kanskje det bare er en melding som kommer opp uansett når du går inn på kundeservice? har sendt mail og spurt. Bestilte det 9.2.06..

Lenke til kommentar
Står ennå på "Rest/Venteordre" hos meg. Har heller ikke fått noen ordrebekreftelse per mail naturlig nok...

 

"Pre-order, post-delivery" anyone?

5798516[/snapback]

 

Rest/Venteordre hos meg også :(

 

Tror neppe vi har dette i morgen, til tross for hva Gamezone lovet.

Lenke til kommentar

Var innom Spaceworld idag, så de hadde fått inn nye pc-spill, og tenkte at de hadde fått inn en leveranse med spill. Regner nesten med at oblivion var i den leveransen, men at de ikke legger det ut for salg før imorra. Spurte i kassa og de sa at det "kom" imorgen, men han mente nok at det blir lagt ut for salg (håper jeg :D)

Lenke til kommentar
jeg fikk denne melding når jeg gikk inn på Kundeservice -> Varene er fremdeles ikke sendt til tross for lovet leveransetid:

 

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen.

 

håper ikke dette stemmer :cry:

kanskje det bare er en melding som kommer opp uansett når du går inn på kundeservice? har sendt mail og spurt. Bestilte det 9.2.06..

5798539[/snapback]

 

Dette fikk jeg også. Avbestilte da hele ordren og kjøper det i butikken i morgen. neste gang bestiller jeg heller fra gamezone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...