Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Der var min tillit til postverket forsvunnet!

 

Må jo faen bruke over to dager på å sende et brev :wallbash:  :realmad:  :angry:  :mad:

5804963[/snapback]

Du trenger ikke den lappen de sender for å hente pakker da.

(hvis det var den hentelappen, du tenkte på)

 

Hvis du går inn på Posten.no og skriver inn varenummeret (har ihvertfall fulgt med alle nettbutikker jeg har kjøpt hos, på e-mail)

Så bare printer du ut siden å går til postkontoret. :w00t:

5804995[/snapback]

 

Får det som brev i postkassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min sendingsinfo står det kun at den er levert på post kontoret i kristiansand. Jeg begynner å lure på om det er sendt i det heletatt. For jeg bor på Bømlo som ligger attmed Stord (mellom Bergen og Haugesund). Og da må jo spillet innom Bergen før det kommer hit. Da er jeg litt redd for at jeg ikke får det før på mandag :(

Lenke til kommentar

Fikk faktisk spillet tidligere i dag. Har sittet oppslukt foran skjermen i flere timer nå sammen med en kamerat.

 

Satt å speidet i vindus-karmen i tre uutholdelige timer tidligere å trodde faktisk postvesenet hadde sovna. Så kom endelig postbilen ranglende i 14:30 tiden. Ble egentlig litt overrasket...

 

Godt å vite at alle har spillet snart. At det spres for alle vinder nå. Sannelig på tide.

Lenke til kommentar
nå ble jeg skuffet, da er det sikkert bedre med wow siden det er online

5807528[/snapback]

Det er nok 200+ spilletimer i dette spillet. Du kan overhodet ikke sammenligene det med et MMORPG, i hvert fall ikke WoW.

5807572[/snapback]

 

 

hvor mye koster spillet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...