Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sendt mail til Gamezone nå, spurte om det var mulig at jeg kunne hente spillet i butikken, siden jeg bor i Kristiansand :p Får håpe det funker..

5797816[/snapback]

 

Hakke lyst til å hente min samtidig? så kommer du med den hit til oslo? :p

5797830[/snapback]

Hehe, hvor mye er du villig til å betale for den tjenesten? :!:

Lenke til kommentar
Har sendt mail til Gamezone nå, spurte om det var mulig at jeg kunne hente spillet i butikken, siden jeg bor i Kristiansand :p Får håpe det funker..

5797816[/snapback]

 

Hakke lyst til å hente min samtidig? så kommer du med den hit til oslo? :p

5797830[/snapback]

Hehe, hvor mye er du villig til å betale for den tjenesten? :!:

5797834[/snapback]

 

 

Si det :p var egentlig bare ment får å spøke litt...

Lenke til kommentar
Står fortsatt som ikke sendt hos cdon også, det bør bli sendt i dag, ellers så er det jo ikke noen vits i å forhåndsbestille det, skulle vært sånn at du da ville få det en dag eller to før det kom i vanlig salg synes nå jeg..

5798197[/snapback]

 

Var det jeg ble lovet der iallfall. Jaja, da vet jeg det. Første og siste gang jeg diller med forhåndsbestillinger. :)

Lenke til kommentar

For å si det slik; Hvis spillet ikke ligger i postkassen i løpet av morgendagen, så hadde jeg heller reist til nærmeste spillsjappe å kjøpt det, å gidder ikke å avbestille heller rett før. Men de mister en kunde, det er sikkert!

 

Men er enig me deg der.. Hva er egentlig hensikten med begrepet "forhåndsbestille" hvis du ikke får det på dagen det offisielt blir gitt ut?

Lenke til kommentar

Helt sikkert for å "sikre" en kopi, er mange butikker som har det på lager men ikke har lov til å selge det. Bare å dukke opp tidlig i morgen så burde det ikke være noe problem ;)

Jeg kommer iaf ta runden med spillbutikkene i oslo sentrum tidlig i morgen :>

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

JAA! Jeg elsker Gamezone!! Tok turen nedom butikken i lunsjen og spurte om de hadde fått Oblivion. Og ja, de hadde de! Gikk greit å hente det i butikken selv om jeg hadde forhåndsbestilt, så slapp det å gå gjennom posten. Så nå sitter jeg med coveret her og sikler etter å hjem å installere :D

 

I'm so exiiiited, and I just can't hiiide it!! Ahem.... :whistle:

Lenke til kommentar
JAA! Jeg elsker Gamezone!! Tok turen nedom butikken i lunsjen og spurte om de hadde fått Oblivion. Og ja, de hadde de! Gikk greit å hente det i butikken selv om jeg hadde forhåndsbestilt, så slapp det å gå gjennom posten. Så nå sitter jeg med coveret her og sikler etter å hjem å installere :D

 

I'm so exiiiited, and I just can't hiiide it!! Ahem.... :whistle:

5798272[/snapback]

 

 

Du gadd ikke å spørre om når de hadde tenkt å sende ut PC CE til folket som hadde bestilt?

Lenke til kommentar
JAA! Jeg elsker Gamezone!! Tok turen nedom butikken i lunsjen og spurte om de hadde fått Oblivion. Og ja, de hadde de! Gikk greit å hente det i butikken selv om jeg hadde forhåndsbestilt, så slapp det å gå gjennom posten. Så nå sitter jeg med coveret her og sikler etter å hjem å installere :D

 

I'm so exiiiited, and I just can't hiiide it!! Ahem.... :whistle:

5798272[/snapback]

 

 

Du gadd ikke å spørre om når de hadde tenkt å sende ut PC CE til folket som hadde bestilt?

5798293[/snapback]

Nei beklager, glemte det. Men tror nok de sender det ut idag så folk får det imårra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...