Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg kose meg med manualen jeg har lastet ned. Må forberede meg litt.  :)

5795629[/snapback]

Hvor fikk du tak i den?

5795638[/snapback]

 

Sendt deg PM

5795659[/snapback]

 

 

Selv om det bare er en manual så burde dere være litt forsiktige nå moderatorer kan sikkert sjekke PM og de liker sikkert ikke at det er snakk om slike ting der heller..

Lenke til kommentar
Noen som har fått bekreftet forsendelse som har kjøpt Collector's til PC fra Gamezone?

5795858[/snapback]

 

 

Min er heller ikke sendt enda.

Blir den ikke sendt iløpet av morgendagen så skal jeg jammen ta å ringe :p

5796073[/snapback]

 

Jeg sitter å spekulerer i at faktisk ingen er *sendt*. Siden ingen har fått e-mail bekreftelse med sporingsnummer fra Posten tror jeg faktisk Gamezone klargjør for utsendelse i morgen.

 

Tenker jeg på dette blir jeg i alle fall ikke skuffet om spillet ikke ligger i postkassa i morgen :)

Lenke til kommentar
hva er vitsen med å forhåndsbestille spill, er det ikke større sjans for å få det på dagen om man bare drar rundt til lokale butikker ??

5796203[/snapback]

 

Jo, men hvis man vil ha PC CE må man nesten bestille... Er jo utsolgt før de får det inn mange steder...

Lenke til kommentar

Jeg regner med å få mitt eksemplar på fredag når jeg går på Ski storsenter etter jobb, kan ikke bli utsolgt før 17.00 (håper jeg) :p er ikke så viktig å få CE, men om noen har det så tar jeg jo den!

Stikker vel innom etter jobb i morgen også i tilfelle noen har bestemt seg for å selge det én dag før (tviler veldig da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...