Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg akkurat tatt teorien, bestod på første forsøk med 5 feil :D

 

Jeg bruker ikke briller og linser, så måtte stå på en oppmerket linje på gulvet og lese et bilskilt noen meter framfor meg, ingen problem det.

 

Brukte 10 min på å svare gjennom alle spørsmålene, og kikket gjennom i omtrent 15 min, men forandret ingenting i gjennomgangen.

Brukte teoritentamen.no og prove.no. Syntes teoritentamen var den beste, tok vel en 10 ganger, fikk bestått hver gang og leste gjennom boken en gang, da spesielt dette med "Atferd i trafikk". Men vil ikke si jeg forberedte meg godt nok, kunne klart mindre feil om jeg hadde øvd litt mer. Men jeg bestod, så jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar

Grattis! Leste boka en gang, tok 9 prøver på teoritentamen.no og 4 prøver i oppgaveboka fra 2001. Bestått med 3 feil ;) Synes at prøven var altfor enkel i forhold til oppgaveboka, og fikk ca 10 spørsmål bare om skilt som er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Strøk på teoriprøven for moped, og skal ta den på nytt om ei uke.

 

Husker omtrendtlig et spørsmål som jeg ikke vet svaret på:

Du skal kjøre over togspor, og lyset blinker hvitt. Hva betyr det?

 

Deretter fulgte noen svaralternativer som jeg ikke husker.

Lenke til kommentar

Hvitt lys brukes på private overganger.

Det hvite lyset slukkes når et tog nærmer seg, så hvis det lyser hvitt kan du kjøre over (men se alltid etter tog alikevel)

 

Mitt råd er å bruke eliminasjonsmetoden, velg bort det som virker mins logisk eller fornuftig :) Ta deg god tid ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...