Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Glemte sertifikatet mitt hjemme her om dagen mens jeg var en snartur å kjørte bil, hva kunne straffen vært visst jeg ble tatt uten den?

Får man en sjangse til å bevise at man har den da eller?

Lenke til kommentar

Glemte sertifikatet mitt hjemme her om dagen mens jeg var en snartur å kjørte bil, hva kunne straffen vært visst jeg ble tatt uten den?

Får man en sjangse til å bevise at man har den da eller?

 

I følge google så skal gebyret være på 500 kr for å kjøre uten førerkortet i bilen, sefølgelig får man sjanse. Da jeg hørte på politiradioen hørte jeg ofte " sjekk opp fødselsnummer om gyldig førerkort "

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det stemmer vel ikke helt? Da jeg registrerte meg fikk jeg bare et referansenummer. Logget inn med nummeret 10-12 dager senere, og da hadde jeg fått svar. Har ikke mottatt et eneste brev fra Vegvesen i posten i hvert fall. :p

 

Førerkortklasse: B

Status: Klarert for teori

Din søknad er behandlet ved: Risløkka trafikkstasjon

Vandelstatus: Vandelsattest er gyldig.

 

 

EDIT: Kanskje det har noe med hvor i landet man befinner seg. Jeg snakket om Oslo.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Se der, ja. Da skulle jeg jo helst ha hatt teori-boka mi her så jeg kunne lest da. ._.

 

Hvordan er det hvis:

- du stryker på teorien, hvor lenge må man vente? 14 dager, ja

- hvis man står, hvor lang tid har man på seg til oppkjøring? 3 år, fant jeg ut..

 

Google er min venn.

 

Hvor mye koster det egentlig?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hvordan er det hvis:

- du stryker på teorien, hvor lenge må man vente?

2 uker.

 

- hvis man står, hvor lang tid har man på seg til oppkjøring?

Mener å huske at det er 2 år, men er ikke sikker.

 

Hvor mye koster det egentlig?

Totalt? Kommer helt an på om man er komplett blank, eller om man f.eks. har mopedlappen fra før av. Om man har kjørt mye privat etc.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Har et spørsmål jeg, selv om jeg har bestått teorien og har hatt førerkort i snart halvannet år.

 

Fikk dette spørsmålet, og aner ikke hva man skal svare på det. Hele oppgaven er jo komplett idiotisk, men jeg lurer fortsatt litt på hva de ville ha som svar.

Skulle velge hvilken fil jeg ville lagt meg ut i dersom jeg kom fra veien øverst, krysset 3 kjørefelt (WTF?) og så skulle kjøre mot høyre.

20110302-f3uf9kgrphyy21jfeqqrh1dmp4.png

Lenke til kommentar

Da vil du jo krysse 5 kjørefelt, og kjøre inn i det sjette, og i mine øyne utgjør jo det en enda større risiko enn å vrenge seg inn langs bane 1 og heller jobbe seg nedover.

Jeg husker ikke hva jeg svarte på den, og aner ikke om jeg fikk feil, men det var et tåpelig spørsmål. Man vil aldri finne en slik vei i Norge uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...