Bear^ Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Aldri spilla det, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg synes 100 spenn i månden er for drøyt. Jaja, det er "bare" 100 - 120 spenn i månden og er ikke lite, men tenk litt. Du betaler 120 kr i månden, det blir 1440 spenn i året. Etter 1 år med WoW har du brukt over 1500 spenn PÅ ET SPILL!! Og likevell finner mange WoW spillere tiden til å klage over at 499 ,- for et PS2 spiller er ALT for mye Endret 13. mars 2006 av Bear^
Dʋgɢtung Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Selve pengeargumentet er egentlig veldig tynt. Jeg har spilt WoW. Faktisk har jeg spilt alt for mye WoW gjennom 371 dager med retail, men det er nå snart en mnd siden jeg la det på hylla. Jeg forstår de som ikke vil prøve det fordi det er avhengighetsskapende, men hvem i all verden er det som ikke har råd til 100 kroner mnd? Har du råd til å kjøpe andre spill, har du like god råd til WoW. Jeg er selv glad for at jeg sluttet, og jeg vet at flere andre kjentfolk har planer om å slutte også. Det er rett og slett mye enklere å kontrollere spillingen med singleplayerspill, da de har en slutt - i motsetning til WoW og andre MMORPGer.
Mala Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 aldri prøvd... liker ikke sånne typer spill 5749721[/snapback] Medfødt sikkert,akkurat som hos meg
Avean Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Ganske ironisk at man må betale ekstra for ett spill som gir deg enda mindre underholdning enn ett vanlig spill. Slike spill egner seg for folk som liker endeløs grinding etter XP . Tror det er enkelte som føler seg bra ved å oppnå levels og slikt og desto mer tid du bruker på spillet desto bedre er du i denne verdenen. Du er fritatt for å ha skills som i normale spill så kanskje det er en del som sleit i normale MP spill som gikk over til WoW ? Ikke vet jeg. Fleste etter å ha brukt hundrevis av timer på dette spillet dagen lang selger sin konto ved level 60 . Verdt det ? Neppe
A.J Green Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har sett på en kompis spille det veldige mange ganger. Men har aldri hatt sansen for det.
Crispin Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Ganske ironisk at man må betale ekstra for ett spill som gir deg enda mindre underholdning enn ett vanlig spill. Slike spill egner seg for folk som liker endeløs grinding etter XP . Tror det er enkelte som føler seg bra ved å oppnå levels og slikt og desto mer tid du bruker på spillet desto bedre er du i denne verdenen. Du er fritatt for å ha skills som i normale spill så kanskje det er en del som sleit i normale MP spill som gikk over til WoW ? Ikke vet jeg. Enda mindre underholdning en vanlige spill? Så du har prøvd wow og dette er noe du veit? Ja kanskje det er slik for din del, men neppe for de fleste andre. Jeg finner mmorpg mye mer underholdende en alle andre singel player spill nå om dagene, jeg kan bruke 100timer+++ på et spill som wow, mens et singel player spill kanskje bare halvparten og ikke det en gang. Men dette er igjen noe som er individuelt, og variere fra person til person. Jeg nekter og tro at siden det er så mange spillere i wow, at de får mye mindre underholdning i dette spillet en et annet singel player spill, det er vel en grunn til at de spiller wow? nei? Klart det er gøy å stige lvls, bli mektigere, og ja, for å bli maks lvl feks i wow, krever ikke særlig mye skills, men mye tid, men for å bli en god spiller krever det ja skills, å være god i pvp, lære seg rett taktikker, lære seg hvordan man slåss mot de forskjellige classene osv. Å antyde at folk som ikke gjorde det bra i vanlige mp spill gikk over til wow er nok rett, klart det er mange fra den gruppen, og mange fra alle andre grupper, men at det bare er slike folk er jo direkte latterlig sagt. Nå blei det mye ot, men det du skriver, bør du ta opp i wow forumet, om hvor dårlig wow er, og ikke her, men føler at du trengte et svar, og at jeg er uenig i det du skriver. Det går an å mislike et spill, men prøv å se det fra litt andre kanter en deg selv, og bare for du synes noe, er ikke dette lov, og neimen ikke slik alle tenker. Synes også det finnes utallige sp spill som ikke krever mye skills for å runde, jeg er dårlig i fps spill men klarte da pokker å runde call of duty, jeg er en relativt dårlig strateg, men har kommet igjennom utallige spill fordet. Endret 14. mars 2006 av Crispin
Fantasy6 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Crispin: les tittelen på tråden!! Denne tråden er for de som ikke har spilt WOW, vi trenger ikke personer som skal skrive mange hundre ord om hvor bra WOW egentlig er. Finnes vel egne tråder for slikt Edit: dette gjelder også alle dere andre som har tenkt å reklamere for WOW! Det finnes egne forum for slikt! TAKK Edit2: Crispin, takk for beklagelsen Men satser på at slikt ikke skjer igjen! Det gjelder alle sammen! Endret 14. mars 2006 av Fantasy6
Crispin Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Helt enig, jeg burde aldri gjort det, men siden han gjorde, klarte jeg ikke la vær. Beklager
Portalol Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har prøvd et sånt 10dagers pass, og jeg syns det var kjedelig. Skjønner ikke hvorfor folk skal sitte og svette det dag på dag.
koronag Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) For min del kan WoW dø en pinefull død. Jeg har aldri likt spill som er myntet på de STORE massene. Jeg hører ikke på Absolute Music heller. Edit: Jeg har heller ikke prøvd det. Endret 14. mars 2006 av koronag
sageman Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 har heller aldri prøvd wow, skal kjøpe mitt første mmorph-spill når conan kommer...gidder ikke før...
TCi Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har spilt såpass mange spill-genrer så jeg vet hva jeg liker og ikke. WOW er av den jeg ikke liker. Men jeg har testet det da en kamerat ville at jeg skulle teste det. Etter 1 time gav jeg opp, orket ikke samle døde pumaer i flere timer... Såklart er det ikke hele spillet og jeg skjønner hvorfor folk kan like denne type spill, men det er absolutt ikke noe for meg.
Spragleknas Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Aldri spillt WoW... visste ikke at det kostet 100 /mnd engang.... idiotisk dobbelbetaling? Får jeg en til grunn til å fikle med data-en, så ryker vell forholdet ....
Bear^ Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det er det jeg liker med GW. Det koster ingen ting ekstra i månden og du trenger ikke sitte pal i flere timer for å gjøre meningsløse ting, for å få 1 level. Å levle opp i GW er en lek, noe som gjør spillet underholdene i mine øyner. Selve pengeargumentet er egentlig veldig tynt. Jeg har spilt WoW. Faktisk har jeg spilt alt for mye WoW gjennom 371 dager med retail, men det er nå snart en mnd siden jeg la det på hylla. Jeg forstår de som ikke vil prøve det fordi det er avhengighetsskapende, men hvem i all verden er det som ikke har råd til 100 kroner mnd? Har du råd til å kjøpe andre spill, har du like god råd til WoW. Nei faktisk talt så er pengeargumentet veldig sterkt. Hvorfor? Du sier "hvem har ikke råd til 100 spenn i månden" og jeg spør da "hvem har råd til 1500 spenn i året for 1 spill?" Jeg er i arbeid, men jeg ser hva jeg kunne gjort for de 1500 kronene som jeg sparer ved å ikke spille WoW, så er det ganske fantastisk. Kan få meg et nattbord på Fagmøbler for den summen. Kan få 5 PC spill til 300 kroner for den summen. Så WoW har 100++ timer underholdning, men hvor mange timer har da de 5 spillene jeg egentlig kunne kjøpt tilsammens av underholdning? Sikkert godt over 100 timer ja om ikke mer om de har en fengende MP del. Og wow, det er gratis as well. Jeg for min del ble lei av konstant level klatring uten mål og mening etter X ant timer med Runescape. Holder meg til et MMO spill hvor du kan komme raskt inn i actionet, uten å holde på i uker for å klatre 10 leveler.
Mala Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 For min egen del strekker eg meg til at eg betaler en betydeligere lavere sum i mnd/året for xbox 360 Live,da får eg muligheten til å spille mange flere spill,og det mye billigere PÅ en måte er eg så utrolig glad for at eg ikkje liker slike tidkrevende spill som WOW,da eg allerede sitter (litt for) mye forran skjermen med andre ting.
0069 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 jeg synes at det e litt dumt å betale 100kr for et spill i måned :!: og nei jeg spiller ikke wow men Lineage2 samme spill men litt bedre og gratis
Elmek38 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Har aldri prøvd wow og har aldri tenkt til å prøve det heller! Det er fordi mange av vennene mine spiller det og det er umulig å kunne føre ein samtale med ein av de på msn uten at de sier "kan ikkje snakke lengre, må spille wow!" Det at man betaler 100 kr i mnd er også helt dumt! EDIT: innlegg nr 100! Endret 14. mars 2006 av mafiaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå