Gå til innhold

Prøv et nytt XP-tema


Anbefalte innlegg

Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.
som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå?

5715805[/snapback]

forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker...

5715917[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.
som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå?

5715805[/snapback]

forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker...

5715917[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på?

 

AtW

5716024[/snapback]

 

jeg finner baer patch til xp uten sp2

Lenke til kommentar
Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.
som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå?

5715805[/snapback]

forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker...

5715917[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på?

 

AtW

5716024[/snapback]

 

jeg finner baer patch til xp uten sp2

5716057[/snapback]

 

 

Ok, om man googlet på uxtheme.dll så var alle de 3 første treffene kompatible med SP2, og sikkert mange av de andre også, feks denne:

 

http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhan...SP2-Final.shtml

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.
som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå?

5715805[/snapback]

forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker...

5715917[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men "Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles.", hva er det som er uklart i denne setningen? Hva lurer du på?

 

AtW

5716024[/snapback]

 

jeg finner baer patch til xp uten sp2

5716057[/snapback]

 

 

Ok, om man googlet på uxtheme.dll så var alle de 3 første treffene kompatible med SP2, og sikkert mange av de andre også, feks denne:

 

http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhan...SP2-Final.shtml

 

AtW

5716069[/snapback]

 

 

hihihi!

Lenke til kommentar
Du finner temaet på Microsofts hjemmesider, og det krever validering for å få lastet ned. Når du har validert, finner du en liste med filer, blant dem er royale.zip. Last ned denne filen, åpne den, og kjør .exe-filen du finner inni. Temaet legger seg da inn, men du må selv velge det i etterkant.

for en tungvint måte å gjøre det på. Microsoft kunne gjort det langt mer brukervennlig ved bare å legge en direkte link til fila.

 

Hvorfor validere? Søk ''royale for xp'' på Google og du får opp en del sider. Last ned fra Softpedia.com. Funket strålende her. Her er siden: Royale for Windows XP.

5715734[/snapback]

Tusen takk :) Nå skal jeg prøve det. Jeg har standard utseende på windows på hovedPCen min ennå, men har testet noen Vista Themes på de bærbare med hell.

 

Edit: begge mirrorene ser ut til å være nede.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Tusen takk :) Nå skal jeg prøve det. Jeg har standard utseende på windows på hovedPCen min ennå, men har testet noen Vista Themes på de bærbare med hell.

5717209[/snapback]

 

:thumbup: Vær så god!

 

Jeg har også prøvd Vista-themes, men dog med Windows Blind. Fine de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...