Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hvar ihvertfall ikke tenkt til å kjede meg i kveld. Blir henta om 15 min. Skal på trening i kveld. Trene til den store gullmedaljen i vindrikking, uten å faktisk ha peiling på vin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakre jenter er dere alle sammen! :)

Gjør klar til innflytningsfest nå og kjøpt inn 6 liter sprit slik at jeg kan mikse Long island iced tea :love:

post-17172-1131126821_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Smelle med vin? Pfft. Drakk 12 liter vin på 4 dager i russetida, gikk strøkent det :) Bortsett fra akutt søvnmangel da... sov 26 eller 27 timer i strekk etter de dagene :p Er ikke uten grunn at folk kaller meg Vingard isteden for Vegard :lol:

Har kjøpt en aldri så liten flaske med 22% koskenkorva også :) også har jeg 1 6-pack ringnes og 1 6-pack tuborg juleøl. Spørs om jeg får drukket opp alt i helgen.

Endret av Feh
Skrevet (endret)

Feh: I russetida drakk jeg som en svamp, jeg og.. Da blir man herdet og tåler

"alt".. ;)

He he...Vingard.. Genialt :D

Såå mye drikke? Har du tenkt å ta selvmord?? :)

Hefla: Det må bli en jævla stor drink!! :p

Endret av Mirann
Skrevet

Et gammelt bilde av meg fra den gangen jeg kunne drikke Bare-øl uten å bli dårlig :) Begynte å mimre da jeg fant det igjen. Pleier ikke å mimre ofte når det kommer til drikking, men...

post-6848-1131138558_thumb.jpg

Skrevet (endret)

SupremeX: hehe, det ligna :p

Jeg for min del kan legge ved et bilde som sier litt om tilstanden min nå (dog bildet ble tatt under et bryllup i sommer). Stakkar meg er trøtt!

EDIT: Steike så dau denne tråden var igjen da. Må jo kjempe for å holde liv i den!

post-6848-1131146082_thumb.jpg

Endret av smetho
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...