Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starter med å legge inn dette bildet for å skremme DraZen... :D

Watching.jpg

Så avslutter jeg med dette bildet av meg og en engelsk venninne fra i Sommer.. et av de mer recent pic'sene jeg har :p

robvik.jpg

Skrevet

gixer; Det er bare normalt å gi komplimenter til damer. - Og siden det er flest menn her (og flesteparten er hetrosexuelle), så er det bare logisk at det blir veldig mye komplimenter og kommentarer rettet mot de få damene vi har her.

Jeg ser ikke at noen klager når damene gir komplimenter til gutta.

:roll:

Skrevet
gixer; Det er bare normalt å gi komplimenter til damer. - Og siden det er flest menn her (og flesteparten er hetrosexuelle), så er det bare logisk at det blir veldig mye komplimenter og kommentarer rettet mot de få damene vi har her.

Jeg ser ikke at noen klager når damene gir komplimenter til gutta.

:roll:

Seff er det lov, men det går da ann å gi komplimenter uten å virke som en fjorten år gammal gutt på kondomeriet.

Skrevet
Seff er det lov, men det går da ann å gi komplimenter uten å virke som en fjorten år gammal gutt på kondomeriet.

:hrm: ( :p )

men flere bilder da folkens.. mobilen min lades :thumbdown:

Skrevet

Det er som om ordene skal komme ut av min egen kjeft. :---P :))

:)

Skrevet
Darkness, ananas og anette is the sexeh crew.  :p

Bare fordi dem er jenter?

Takk.

Tenkte det samme.. Har folka her aldri sett en jente før? :ermm:

veit, latterlig.. Småkåte her kanskje ? :innocent:

Skrevet (endret)

Oj, fean, har hatt siden oppe siden 02.00 i kveld. Innlegget ble litt feil.

Endret av dD.
Skrevet

Vil bare minne om Afseth sin post...og det er ikke lenge igjen til jeg drar så når jeg drar så kan det hende at dere får posten ganske så fort stengt...tro meg..

Skrevet
Vil bare minne om Afseth sin post...og det er ikke lenge igjen til jeg drar så når jeg drar så kan det hende at dere får posten ganske så fort stengt...tro meg..

:cry: hvorfor skal han gjøre det?

Skrevet

:cry: hvorfor skal han gjøre det?

Fordi dette ikke er SO3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...