Gå til innhold

equipping this item wil bind it to you ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, husker jeg var usikker på dette også. Deleta characteren min jeg fordi jeg equipa et low lvl sverd og trodde jeg da måtte bruke det for alltid.

Skrevet
Hehe, husker jeg var usikker på dette også. Deleta characteren min jeg fordi jeg equipa et low lvl sverd og trodde jeg da måtte bruke det for alltid.

5651147[/snapback]

HAHA :!:

Skrevet

5651147[/snapback]

HEHEHE :=)

Ja vi har alle vært der en gang :=)

Kunne nok ha gjort det samme selv om jeg ikke hadde lest litt i manualen, og snakket med RL venner som og spilte. :)

Skrevet

5651147[/snapback]

5651521[/snapback]

ontopic: hehe, artig å høre =P

offtopic: pyrocx , du sitter på hw forumet 07.20 , hvorfor er du ikke på skolen ? =P

Skrevet (endret)

doh, jeg trodde ikke soulbound items kunne selges til vendor jeg, tok nettopp og destroya en grønn item :( var riktignok ikke verdt såmye da, var en lvl 15 item men alikevel.

Endret av 2mass
Skrevet

5651147[/snapback]

5651521[/snapback]

offtopic: pyrocx , du sitter på hw forumet 07.20 , hvorfor er du ikke på skolen ? =P

5651546[/snapback]

Sikkert fordi han har vinterferie

Skrevet

5651147[/snapback]

5651521[/snapback]

5651546[/snapback]

Sikkert fordi han har vinterferie

5652163[/snapback]

Vinterferie FTW, selv om jeg ikke spiller WoW :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...