Gå til innhold

Blokkere WoW på LAN.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder LAN akkurat nå :p Men har ett lite "problem"..

Det har en tendens til å bli litt usosialt til tider når halvparten sitter og spiller World of Warcraft...

Jeg har prøvd å blokkere det ved å sperre port 3274 (Tror det var det som sto på WoW sine sider at var den man måtte åpne, det er ihvertfall riktig i forhold til den), men til ingen nytte..

Noen som vet hvordan WoW kan "motvirkes?"

På forhånd takk

Meg

Edit: Har forresten en Linksys WRT54GS router...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes du bare skulle latt de spille hva de vil. Det er kjedelig på LAN når folk sier man ikke for lov å spille det de vil.

5635260[/snapback]

Skjønner at han synes det er kjedlig hvis han er den eneste av de i kameratgjengen som ikke spiller WoW.

Skrevet

Isteden for å blokkere wow burde du kanskje heller oppmuntre dem til å spille noe annet som alle kunne spille. Litt drøyt å nekte folk å spille det de vil spille på et lan.

Skrevet

Du kan bruke en egen maskin til "server", og antaste/maltraktere de pakkene som følger Wow si protokoll for overføring ;)

Eller du kan skrive et virus, som du sprer på nettverket. Som bare avslutter en prosess ved navn f.eks wow.exe hvert sekund :p

Skrevet

Hehe, masse svar :p

1. Jeg har ikke noe imot WoW som spill

2. Jeg har spilt WoW selv en stund, men å betale 100,- måneden for et spill blir litt i overkant synes nå jeg...

3. Jeg prøver jo å oppmuntre til å spille annet, og får det til nå og da, men det blir alikevel MYE WoW spilling... :(

4. Så hva foreslår dere å gjøre da?

Meg

Skrevet

Er man på lan spiller man såklart lan spill, sitter ikke å spiller wow da. Da kan man pelle seg hjem. Er helt enig meg trådstarter. Jeg vet desverre ikke om noen programmer du kan bruke.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen.

Det du kan gjøre er å dra ut internett ledningen rett og slett kutte ut internett.

Det er ikke mange lan spill som spilles overinternett, ihvertfall ikke strategi spilla.

Det gjorde nå ihvertfall jeg nå i helgen. Har nettopp sluttet med wow men det har ikke kameratene mine. Jeg spør om vi skal spille litt cs eller slikt "Jada, skal bare dinge først" jada jada jada. Tre lvl's høyere river jeg ut internettkabelen: Stikk hjem å spill wow eller vær her og spill noe annet.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg har en funksjon på min router som kan velge hvilke porter som skal være mulige - begrens til web, mail, irc og ftp så kommer ikke WoW gjennom, og man får connection problems fort.

Skrevet
Få dere Rune. Det _ultimate_ LAN spillet. Hva er vel kulere enn vikinger som kutter av hverandre armene og bruker dem som våpen?

5637174[/snapback]

Støtter dette forslaget. Husker det ble mange timer med Rune på lan før i tida. Er noe eget ved å hogge av armer og ben på motstandern med en diger øks.

Skrevet
og dette spør du om i WoW-forumet?  :tease:

5635459[/snapback]

Der er jeg nokk litt enig, det har vel litt mer med nettverk å gjøre :)

5637450[/snapback]

Ja, man går ikke på en russefest og spør hvordan man kan hindre russ i å drikke alkohol heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...