Gå til innhold

Blokkere WoW på LAN.


Anbefalte innlegg

Enig :D

 

Det er fullt mulig at blokkering av porter ikke fungere så godt på Linksys WRT54GS... Dette er hva jeg har prøvd:

 

1. Videresende port 3724 til en ikke-eksisterende IP adresse

2. Sette opp en regel i "Access Restrictions" om at port 3724 skal blokkeres til alle IPer

3. Sette opp en regel i "Access Restrictions" om at internet access skal blokkeres for IPene til de som spiller WoW

 

Ingen av disse fungerte.. :(

 

Nå er riktignok LANet over, men vil fortsatt gjerne få høre en løsning på dette da det kan være fint til neste LAN.. :)

 

Og så det er sagt en gang for alle, WoW er IKKE et LAN spill!!

 

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WoW funker glimrende på LAN, om man spiller sammen. Dette forutsetter naturligvis at man spiller klasser som passer sammen, slik at man kan beholde gruppa til instanser.

5659271[/snapback]

 

Lykke til med å lage et godt lanparty med wow som hovedspill

5659417[/snapback]

Haha latterlig, WoW tror jeg har ødelagt samtlige LAN.

Lenke til kommentar
Jeg synest wow er det perfekte spill på LAN!

Jeg kan spille i 3 dager i strekk! tenk på hvor mye du kan få levla/grinda/PvP'a da! :D

Hadde noen nekta meg å spille wow hadde jeg pakket å dratt! Punktum finale!

5683057[/snapback]

 

ja du er av den typen, men hva med vennene dine som ikke spiller wow eller har lyst til å spille det på lan? og hva er vitsen med å gå på lan vis du skal levla/grinda/PvP hele tiden.sinnsykt gøy for de andre. da forsvinner vitsen med lan og du kunne like godt holdt deg hjemme

Lenke til kommentar

Ikke gidd å ha LAN. spill heller ett knsol spill på X-box eller Playstation. Det er mye mer sosialt. Jeg har LANet på WoW noen ganger. Det er veldig gøy hvis man f.eks spiller BG eller en vanskerlig instance. Da kan man rope "HEAL MEG! Din dust, hvofor hela du ikke?!".

Lenke til kommentar
Ikke gidd å ha LAN. spill heller ett knsol spill på X-box eller Playstation. Det er mye mer sosialt. Jeg har LANet på WoW noen ganger. Det er veldig gøy hvis man f.eks spiller BG eller en vanskerlig instance. Da kan man rope "HEAL MEG! Din dust, hvofor hela du ikke?!".

5684499[/snapback]

 

Jeg har gode erfaringer med wow fra LAN, late night Diremaul og Stratholme rocks! En gang fikk vi både "Hand of Edward the Odd" og "Quel'Serrar" boka på en natt :D gjettom gutta skrek kl 05.30 om morningen da! :D har screen av det btw.

post-53167-1141232721_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg synest wow er det perfekte spill på LAN!

Jeg kan spille i 3 dager i strekk! tenk på hvor mye du kan få levla/grinda/PvP'a da! :D

Hadde noen nekta meg å spille wow hadde jeg pakket å dratt! Punktum finale!

5683057[/snapback]

 

ja du er av den typen, men hva med vennene dine som ikke spiller wow eller har lyst til å spille det på lan? og hva er vitsen med å gå på lan vis du skal levla/grinda/PvP hele tiden.sinnsykt gøy for de andre. da forsvinner vitsen med lan og du kunne like godt holdt deg hjemme

5684090[/snapback]

 

 

Jeg drar da virkelig ikke på LAN for å prate tull me vennene mine :p Sånt gjør vi 24/7 til vanlig, og uansett: Hva viss ikke jeg spille CS feks( gjør jo egentli d, men) og jeg ikke vil spille det? :no: så derfor mener jeg at LAN er helt opp til DEG hva du spiller, ikke dine venner. De kan herske over deg hjemme

Lenke til kommentar

Det blir vel litt drøyt og blokkere et spill, men har en kamerat som antageligvis hadde gjort det fordi han ikke liker wow(grafikken) og liker Guild Wars. Han er rollespill typen, men av en eller annen rar grunn liker han guild wars. Har vært på en del lan og spilt wow når det var litt død tid, det fungerte glimrende. Viss du har litt tid å slå i hel, så er wow jo glimrende, funker også til lengre perioder. Du må bare få vennene dine til å forstå at de må begrense seg, gjerne lage til en slags "timeplan" der dere bestemmer litt hva dere skal spille i løpet av helgen, og når. Høres helt sikkert for teit ut for mange, men tror det kan hjelpe i noen tilfeller. Ja man skal gjøre hva man vil, men å få organisert spillinga litt gjør spillinga kjekkere. Har også hatt små og store wow lan, som nok har vært de kjekkeste lana jeg har vært på. En gang satt vi 4venner og spilte wow fra fredag til søndag, med litt såving om natta. En annen gang var vi vel litt over 10stykker, alle begynte på ny på en ny pvprp server, vi laget guild og holdt på. Fantastisk moro, men uheldigvis sluttet ganske mange etterhvert og spille, men vi er forsatt en liten gjeng som spiller.

 

Okey ble litt mye her som strengt talt var unødvendig å skrive, akk ja :)

Lenke til kommentar

jeg og ca 8 andre venner har en del lan ganske ofte, spiller wow en del + en del cs, bf2 og sånt også. Når vi spiller wow gjør vi ofte ting som er litt spesielt f.eks. en gang tok 3 av oss som var lvl 60 (mage, hunter og rogue) med oss 2 av de andre (52 lock og 54 druid) til LBRS, var der i 5 timer elns og wipa sikkert 100 ganger, men vi klarte også ta 3 bosser. morsomste 5 man instancen jeg har vært med på hvertfall. Mye morsommere å spille wow på lan når man gjør sånt sammen siden det blir akkurat som å bruke vt, bare mye bedre i min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...