Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Aldri tørr på beina


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund.

 

Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene.

 

Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det?

 

På forhånd takk.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund.

 

Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene.

 

Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det?

 

På forhånd takk.

 

:)

5628015[/snapback]

 

Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig.

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund.

 

Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene.

 

Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det?

 

På forhånd takk.

 

:)

5628015[/snapback]

 

Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig.

5628088[/snapback]

 

Er 17 ;)

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg har i det siste blitt konstant våt på beina. I starten trodde jeg at det var det var vinterskoene mine. Men dager når jeg ikke er ute av døra blir jeg likevel våt på føttene, og må bytte sokker hele tiden, fordi de blir våte etter en liten stund.

 

Har også prøvd å bruke andre sko inne med sokker, men dette hjelper heller ikke jeg blir stadig våt på beina. Jeg har ikke hatt dette problemet før om årene.

 

Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan skal jeg unngå det?

 

På forhånd takk.

 

:)

5628015[/snapback]

 

Forsvinner vel med tida.... Kommer an på alderen din selfølgelig.

5628088[/snapback]

 

Er 17 ;)

5628097[/snapback]

 

Hmm.... Då er det vel kanskje kommet for å bli. :hmm:

 

 

Lurer på om det er noke som heiter tette porer; altså at huden ikkje får puste.

Kanskje ein fotterapeut er tingen..

Lenke til kommentar

Slutt å bruk sokker vel. :p

Sokker er bare fæle små ting som klinger til beina og samler opp skitt og fotsvette, vet du. I tillegg til det så forsvinner noen av de sporløst, eller blir hullete en om gangen.

Jeg vil faktisk si at siden jeg sluttet å bruke sokker, har føttene mine fått et bedre liv! Kan ikke engang huske sist jeg svettet på føttene! :p

Lenke til kommentar

Har samme problem som formannen i styret. Både varm- og kaldsvetter på bena hele tiden nesten. Er bare om morningen jeg er tørr på bena. Jo lenger ut på dagen, jo mer svett på beina :p Selv om det er kaldt eller varmt - svett på beina. Å vaske føttene flere ganger om dagen pleier å hjelpe, men så fort man blir varm på føttene igjen så svetter jeg :p Har hatt det så lenge jeg har levd.

Lenke til kommentar

Er dette bare når du går med sko, eller er det slik når du ikke går med sko også? Hvis det kun er slik når du har sko på deg, så kan det jo være at skoene du bruker ikke puster. Hvis det er slik når du går med bare sokker så tror jeg ikke det er så mye å gjøre med selve svettingen. Du kan jo stikke og høre med en lege.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...