Gå til innhold

Battlefield 2142 under utvikling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til mitt kjappe svar var at jeg tolket teksten i artikkelen til at det lå i kortene at spillet ikke var langt unna:

 

Vi får med andre ord bare vente å se, men det tar sannsynligvis ikke spesielt lang tid før vi får litt mer klarhet i sakene.

 

Selv om det strengt tatt ikke behøver å bety det. Men når man annonserer et spill skal komme så er det som regel med en deadline i tankene. Og jeg tror ikke de vil annonsere et spill som er 18 mnd unna om et mnd eller to.

1) Digital Illusions har ikke annonsert noe som helst, nyheten vår baserer seg på et hint i et intervju, samt en videosekvens, som Digital Illusions ikke ønsker å kommentere ytterligere.

 

2) Du misforstår sitatet. Vi skriver ikke at en lansering er nært forestående. Det vi mener er at mer offisiell informasjon sannsynligvis kan ventes om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar
Et nytt battlefield kan vel mildt sagt ikke bli så mye mer urealistisk enn det er nå?  :!:

 

Gid, om battlefield hadde fått seg litt mer realisme og atmosfære..

5616762[/snapback]

 

Hva slags realisme er det man egentlig trakter etter i slike spill? Realisme og spill hører egentlig ikke sammen, og de fleste lurer seg selv når de maser om mer realisme i f.eks. krigsspill.

 

Skulle spillet vært 100% realistisk burde jo spillet formatert harddisken din hver gang du ble skutt...

Lenke til kommentar

Battlefield seriene har da alltid vært basert på mest mulig realisme (selv om Battlefield 2 er bygd på en liksom-konflikt), og nå dette?

 

En annen ting (hvis dette i det hele tatt er sant, sjekk kommentarene på YouTube-linken så sier en fyr et eller annet om et politi-spill), tåler ikke utviklerne av BF konkurranse ? Er allerede et spill under utvikling som minner litt om Battlefield og som er satt en god stund i fremtiden, Enemy Territory: Quake Wars. Den mechen i videoen så til og med nesten ut som noe kalt Goliath i QW, bare mye mindre original.

 

Men, men. Jeg tviler fremdeles på at dette her er ekte, sikkert bare noen som har moret seg litt med et filmprogram eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg et oldtids battlefield. Noe lignendes Total War serien. Spyd, sverd, hester og beleiringsvåpen osv. Dette ville da ha vært nyskapendes? Jeg har ihvertfall aldri hørt om et slikt type spill.

 

Ontopic:

Jeg synest et Battlefield 2142 kunne blitt artig. Men så kommer jo Enemy Territory: Quake Wars også da snart. Dette er jo Battlefield i futuristisk stil nermest.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at folk gråter over at det er sci-fi. Syntes det er greit med litt variasjon og ikke bare vanlige skytevåpen. De som sier dette konseptet er brukt opp må være litt tette i nøtta, ettersom det finnes utallige mange fler spill med nåtidens våpen teknologi enn 200 år frem i tid.

 

Håper ryktene er sanne, dog ett middelalder fps hadde ikke blitt så ille heller :D

Lenke til kommentar
Et nytt battlefield kan vel mildt sagt ikke bli så mye mer urealistisk enn det er nå?  :!:

 

Gid, om battlefield hadde fått seg litt mer realisme og atmosfære..

5616762[/snapback]

Ja det virker som du syntes BF2 er et idiotspill med over 350 registrerte spillertimer på nakken.. :tease:

 

Det har ikke vært en dag uten klaging på EA/DICE etter BF2 kom ut, enten det er mangel på patch, for mye endring i patch, whine meg her og whine meg der. Samtidig så spiller folk hundrevis av timer og BF2 seiler vel opp til å bli en av de mest spilte online krigspillene noen gang. Jeg mister mer lyst til å spille BF2 pga alle idiotene som skal klage dagen lang enn av evt mangler og bugs i selve spillet.

 

Med et nytt spill i serien får vi et alternativ for alle. I tillegg kommer det snart masse modder så alle bør finne noe de liker. Slutt og klag, er du misfornøyd så slett spillet eller ikke kjøp det i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...