Gå til innhold

Battlefield 2142 under utvikling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et nytt battlefield kan vel mildt sagt ikke bli så mye mer urealistisk enn det er nå?  :!:

 

Gid, om battlefield hadde fått seg litt mer realisme og atmosfære..

5616762[/snapback]

Ja det virker som du syntes BF2 er et idiotspill med over 350 registrerte spillertimer på nakken.. :tease:

 

Det har ikke vært en dag uten klaging på EA/DICE etter BF2 kom ut, enten det er mangel på patch, for mye endring i patch, whine meg her og whine meg der. Samtidig så spiller folk hundrevis av timer og BF2 seiler vel opp til å bli en av de mest spilte online krigspillene noen gang. Jeg mister mer lyst til å spille BF2 pga alle idiotene som skal klage dagen lang enn av evt mangler og bugs i selve spillet.

 

Med et nytt spill i serien får vi et alternativ for alle. I tillegg kommer det snart masse modder så alle bør finne noe de liker. Slutt og klag, er du misfornøyd så slett spillet eller ikke kjøp det i utgangspunktet.

5618865[/snapback]

 

Har ikke spillt BF2 siden Oktober....

 

Men det er ikke akkurat syting.. Det jeg sier er: Tenk hvor ekstremt bra spillet f.eks BF2 hadde blitt om de lagde litt mer detaljerte baner, og en realime alla DoD: Source?

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Hva er dette whinet om "realisme" som om det var synonymt med kvalitet?

At noen føler at dette blir for urealistisk så er det ingen som tvinger de til å kjøpe spillet, og jeg garanterer at også dette (sett at videoen er ekte, selvfølgelig) også vil bli en like stor hit som de andre BF-spillene. For, tro det eller ei; det er ikke realismen i BF-serien som er grunnen til at det selger så mye som det gjør, og som en spiller av BF2 selv, så må jeg si at jeg gir meg faen i om det er nært virkeligheten eller ikke, det jeg, og mesteparten av folk som kjøper spill bryr seg om, er at det er morsomt, og morsomt er for min del synonymt med det å tråkke en mongosvær mech over stakkars infanterister.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det har ikke vært en dag uten klaging på EA/DICE etter BF2 kom ut, enten det er mangel på patch, for mye endring i patch, whine meg her og whine meg der. Samtidig så spiller folk hundrevis av timer og BF2 seiler vel opp til å bli en av de mest spilte online krigspillene noen gang. Jeg mister mer lyst til å spille BF2 pga alle idiotene som skal klage dagen lang enn av evt mangler og bugs i selve spillet.

5618865[/snapback]

Ord! Folk kjøper et spill, og forventer at de skal få 2 ganger det debetaler for. Whining ad nuseum :nei:
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...