Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe, tipper "The Darkness" hindrer Castiel i å drepe Crowley nå, i tillegg så kommer Crowley til igjen å være en nyttig alliert i forhold til å få ting på plass igjen. Sesong 11 kan bli litt forsinket da skuespilleren som spiller Sam, Jared Padalecki er klinisk depressiv for øyeblikket. Men ja, bra sesong finale. Tror forsovet ikke at "ingen kan dø" nå som Dean har drept Death. Vi må huske på at Death hadde tusenvis av reapers rundt om kloden og i tillegg til det gjenstår det å se om Death faktisk er død. Jeg tror ikke det, mener å huske at han ene "horsemen" War sa at dem ikke kunne drepes. Men igjen så endrer ting seg til hva som er convinient for the plot hele tiden i serien også så vi får bare være tålmodige.

Lenke til kommentar

Noen som kunne forklare hvorfor Sam egentlig måtte dø? Jeg ble litt forvirret der da Dean sa at det ikke var han selv som måtte dø, men Sam.

 

Kort oppsummert:

Death forteller Dean at han ikke kan dø for ellers vil The Darkness bli sluppet ut, men bli plassert et annet sted i universet for å ikke gjøre skade. Sam blir fortalt at han må dø isteden, han blir opprørt og spør Dean om hva han skal gjøre alene i verdensrommet. Wtf?

Er det noen scener som hadde blitt klippet bort fra videofilen jeg så på? Kanskje jeg var uoppmerksom og gikk glipp av noe?

Lenke til kommentar

Slik jeg forsto det, så mente Death at han ville aldri gi opp på å befri Dean om han ble transportert vekk til en annen plass, og ville ha gjort ALT for å fri han, noe som sikkert hadde gått ut over noe annet på jorden..

 

 

 

I og med at dette Darkness greia er før alt og alle, så må dette bety at det nærmer seg slutten på serien håper jeg, det er jo ikke så mye annet værre de kan komme med nå.. og guttene selv må innse at selv om de er "huntere" så har de nettopp sluppet ut noe som er værre en Lucifer..

Lenke til kommentar

Quote fra presidenten i CW, kanalen som sender supernatural.

 

"I'm a big believer and a big fan of the show, and as long as the ratings hold and as long as the boys want to do it, we'll do it,"

 

De har altså ikke noen planer om å avslutte serien med det første. Slik det ser ut nå, så tipper jeg dem sikkert kommer til å kjøre ut serien til minst sesong 13 eller 14.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Jared Padalecki er klinisk depressiv for øyeblikket.

 

wow. Har du noen linker om dette?

 

Noen som kunne forklare hvorfor Sam egentlig måtte dø? Jeg ble litt forvirret der da Dean sa at det ikke var han selv som måtte dø, men Sam.

 

Kort oppsummert:

Death forteller Dean at han ikke kan dø for ellers vil The Darkness bli sluppet ut, men bli plassert et annet sted i universet for å ikke gjøre skade. Sam blir fortalt at han må dø isteden, han blir opprørt og spør Dean om hva han skal gjøre alene i verdensrommet. Wtf?

Er det noen scener som hadde blitt klippet bort fra videofilen jeg så på? Kanskje jeg var uoppmerksom og gikk glipp av noe?

 

 

Mark of Cain var nøkkelen og låsen til fengselet som The Darkness var inne i. 

Dean ville at Death skulle drepe ham, for å slippe og bli en demon og drepe alt han kom over. Death hadde en bedre løsning som var og flytte han til ett sted som han aldri kunne være i fare for noen.

Men så lenge Sam var i live, ville Sam aldri stoppe for og frigjøre Mark of Cain fra Dean. Da var eneste løsningen og drepe Sam.

Lenke til kommentar

Sikker på at neste sesong kommer til å bli konge.

Tvilsomt. De har hatt sluppet løs Lucifer og fått verdens undergang allerede, begge har død noen ganger, Dean har blitt en demon, Dean har vært fanget i Purgatory, Cas ble gud, Sam ble fanget for godt i Helvete sammen med Lucifer og Adam osv, men ingenting av dette førte noe sted. Ser ikke helt for meg at neste sesong skal bli annerledes. Når Dean er død for godt og ble en demon, og de klarte å løse dette i løpet av tre episoder, ser jeg ikke helt for meg at noe som helst vil ha langvarige konsekvenser lengre.

 

Btw det var jo litt tøft at Mark of Cain ble viktigere og viktigere i denne sesongen, og en stund var det jo tvilsomt at Dean kunne reddes. Men har du glemt sesong tre? I slutten av sesong to døde Sam, så Dean tlikalte en crossroad demon for å redde ham - mot at han selv døde etter etter år, i slutten av sesong tre. Er ikke den historien litt mistenkelig lik sesong 10? Bare at i stedet for å dø (igjen) blir han en demon? At han kan bli en demon advarte de for øvrig mot for flere sesonger siden. Huskeri kke helt hvilken sesong det var, men husker at Dean møtte "seg selv" med sorte øyne, og demon-Dean truet/advarte ham mot at han garantert kom til å bli en demon før eller senere. Spol frem noen sesonger, og vips har vi Dean som demon. I hele tre episoder. *sukk*

 

håper ikke crowley eller castiel dør tidlig i sesongen ihvertfall, de trengs :D

Hvem har ikke dødd noen ganger så langt? :p Cas ble en gud, ble besatt av Lucifer for å redde Sam, ble drept av Leviathans og mistet englekreftene sine (the grace), og var dermed dødsdømt. Hvorfor skulle han dø for godt i neste sesong? Selv Crowley ble så godt som drept da han var fanget hos Sam og Dean, og de prøvde å gjøre ham om til et menneske. I slutten av nyeste sesong ble han drept (igjen) av Sam, men alt som skjedde var at Sam drepte den menneskelige delen av ham, så han ble mer eller mindre 100% King of Hell nå. _Usikker på hva som skjedde på slutten med Cas og Rowena, men Crowley kommer selvsagt tilbake. Sannsynligvis som fast inventar.

 

Og så har vi jo Bobby, da... geezes... :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...