Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

For meg så virket det som om First Blade nesten hadde tatt over da han satt på Dineren. Crowley sa jo noe om at den episoden bekreftet mistanken hans når han ikke bestilte noe annet enn en kopp kaffe og ikke spiste noe av hamburgeren.

Ja, FB tok nok over ganske mye mot slutten. Men ikke glem at Dean fortsatt var i live da. Han "døde" jo på slutten, så hvorfor våknet han igjen? Er han likevel i live, men besatt? Eller er han død, og kroppen nå er 100% FB? Sjelen til Sam ble jo stengt inne i buret i Helvete, men kroppen surret rundt uten sjel. Hadde ikke gjort meg noe om noe av det samme skjedde med Dean, og at sjelen hans er fanget et sted. Men ulikt Sam er kroppen hans ikke "tom", så de må klare å sparke ut FB og få sjelen hans tilbake. Det kan jo bli interessant. :)

blir jo også siste sesong så håper jo på en heidundrende avsluttende sesong!

Hvor har du fått det ifra? Jeg har hørt det stikk motsatte, at de får lov til å fortsette så lenge de trives med det og seertallene holder seg.

 

“As a fan of the show, who’s seen every episode, as long as I’m here and those numbers hold, God bless them. They can go as long as they want.”

CW President Mark Pedowitz

 

http://screenrant.com/supernatural-season-10-11-renewal-cw/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja han sa jo noe som at de planla sesong 10 og 11 så lenge tallene holdt. Usikker på hvordan de isåfall skal holde kroppen til Dean i live om de får sparket ut FB ettersom "demoniske ånder og demoner" kun reanimerer kroppen mens de er i den i supernatural universet noe some da sikkert vil skape et dilemma som spark ut FB og kroppen til Dean dør for godt. Cas har også heller ikke nok grace igjen til å "heale" han så det måtte da ha blitt et annen engel som gjorde det, noe som sikkert kan bli vanskelig med tenke på at The Winchesters har få englevenner igjen etter episoden der de tror Dean drepte den engelen i avhør.

 

Jeg tror Dean fortsatt er inne i den besatte kroppen hans. Mine spørsmål blir dermed

 

- Vil Cas være lone ranger siden han sa han ikke var noen leder?

 

- Kommer Sam til å gå på noe lignende hellbent vengance mission som da han prøvde å tracke ned Tricksteren etter at den lurte han til å tro at Dean var død?

 

- Kommer de til å måtte holde Dean i bunker cellen for å beskytte han?

 

- Hva skjedde med kåken til Bobby når han døde?

 

- Hvis kåken til Bobby står å råtner på rot, hvorfor overtar ikke Team Winchester den, med tanke på bildeler, mulig ekstra penger for skrap?

 

- Hva skjedde med colten?

Lenke til kommentar

Ikke glem at det er Supernatural vi snakker om. Bobby døde, kom tilbake som spøkelse, "døde" igjen, ble sendt til Helvete, ble hentet ut av Sam og dro så opp til Himmelen. Dean ble drept i slutten av sesong 1, kom tilbake i starten av episode 1 av sesong 2, døde igjen i slutten av sesong tre (for å redde Sam, som var blitt drept...), og tok en tur til Purgatory før han nå er døde enda en gang. Men faren deres har de glemt. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ikke glem at det er Supernatural vi snakker om. Bobby døde, kom tilbake som spøkelse, "døde" igjen, ble sendt til Helvete, ble hentet ut av Sam og dro så opp til Himmelen. Dean ble drept i slutten av sesong 1, kom tilbake i starten av episode 1 av sesong 2, døde igjen i slutten av sesong tre (for å redde Sam, som var blitt drept...), og tok en tur til Purgatory før han nå er døde enda en gang. Men faren deres har de glemt. :p

 

Han var jo ikke død når han var i purgatory (noe forøvrig også produsentene har bekreftet) Han ble bare sugd gjennom portalen dit når de drepte Dick Roman.

Lenke til kommentar

Adam var jo bare en piece of shit uansett. Gjør ikke meg noe om han blir værende i helvete i buret sammen med Lucifer. Håper virkelig ikke serieskaperene går så tomme for stoff at de må hente opp igjen karakteren Adam, dog det er en mulighet hvis noen av de andre engelene noen gang skulle komme ut av jason bourne hukommelsestapet deres å huske at det finnes en erke-engel som heter Michael:P

Lenke til kommentar

Adam ble vel stengt inne i buret sammen med Lucifer? Da blir det jo vanskelig å få ham tilbake. Faren deres dukket opp igjen i slutten av andre sesong lenge nok til å si adjø, men dro mer eller mindre frivillig tilbake til Helvete. Dean ble riktignok hentet ut av Helvete av Cas, men Sam dro ned dit mens han ennå var i live og hentet Bobby. Det burde dermed ikke være noe problem å hente faren tilbake. Tror de har et litt bedre forhold til ham enn til Adam. ;)

 

Ellers har vi jo Bella. Hun ble drept fordi hun var for populær, og satte Sam & Dean i skyggen. Men siden de jobber med en spin-off kunne de vel ha hentet henne tilbake og latt hun være hovedpersonen i spin-off'en? Tar mye heller det enn den kjedelige vampyr/varulv-greia.

Lenke til kommentar

Problemet er at Jeffrey Dean Morgan er blitt for stor for Supernatural, så om de får faren tilbake vil det være en annen skuespiller. Da kan de jo like gjerne ha en annen karakter. Hadde ikke hatt noe imot om Bobby kom tilbake enda en gang. Med så mye rot både oppe og nede hadde det ikke vært helt overraskende om han ga faen og stakk ned til jorden. Metatron tømte jo Himmelen for engler, så gjelder det sjeler også? Hvis de fortsatt er der, hvorfor sa han da at Himmelen er så ensom? Og hvis de ikke er der, hvor ble de av? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Tja, med tanke på at alt de har gjort frem til nå ikke har fått noen som helst langvarige konsekvenser, håper jeg virkelig de klarer å gjøre det denne gangen. På mange måter er det dette serien står og faller på for min del. Jeg regner det som rimelig sannsynlig at Dean vil slite hele sesongen, men det er nok også bekreftet at han og Sam vil oppføre seg ganske normalt en stor del også. Det gjorde de jo både da Sam mistet sjelen og da han ble besatt av en engel, så akkurat den biten er ikke ny. Men likevel, blir det bare mer av det samme denne gangen vil det bli en kjip sesong. Serien trenger seriøst å fornye seg, og klarer det de ikke denne gangen klarer de det aldri.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...