Gå til innhold

1 år med wow, din /played time?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg spillt 10-12 timer hver eneste dag som noen av dere har, hadde kroppen min kolapset for lenge siden... hvordan klarer dere det? har dere verken jobb eller skole? (no offense)

Skrevet
Hadde jeg spillt 10-12 timer hver eneste dag som noen av dere har, hadde kroppen min kolapset for lenge siden... hvordan klarer dere det? har dere verken jobb eller skole? (no offense)

5606642[/snapback]

noen av oss som er ekte mannfolk vett :)

(slike som ikke får hodepine av å høre høy musikk, og får vondt i kroppen av å se en film) :dribble:

Skrevet

Startet riktignok 16.april, men har ca. 45 dager på min rogue.

(litt trøbbel med nøyaktig antall, siden skjermkortet strøk med i går :p )

Skrevet
wow suger :) Ikke bli sure fordi jeg disser det eneste dere har i livet da gutta

5606501[/snapback]

Og du sier dette fordi?

Latterlig teit kommentar må jeg si. :thumbdown:

Skrevet
Husker ikke tallet i hodet, men tror det er ca. 34 dager. Synes jeg har brukt tiden relativt fornuftig (se profil). :)

5607086[/snapback]

Det må jeg si meg enig i, ikke verst! :)

Skrevet (endret)
Ca 120 dager. Og gått på skole ved siden av med kune 6 dager fravær. Jeg er imponert over meg selv på en litt rar måte.

Er for dårlig Plomma. :p

Selv har jeg 140+ på main og, tja... en 20-30 played på alts også.

Spilt siden release. Hadde vel en del played på både US og EU Beta også men. :p

Går på skole, har jobb og har et sosialt liv.

Så det at en spiller mye betyr ikke nødvendigvis at en er en no-lifer som så mange liker å si.

Endret av Cappo
Skrevet
noen av oss som er ekte mannfolk vett :)

(slike som ikke får hodepine av å høre høy musikk, og får vondt i kroppen av å se en film)  :dribble:

5606711[/snapback]

Vil ikke akkurat kalle folk som spiller 10-12 timer i døgnet menn :D

Tenk på dette da, man spiller 12 timer, sover 8 timer. Da har man 4 timer til andre ting som spise,pisse,drite,lese posten, hadle mat o.l. Det ekke mye tid... Klarer bare ikke forestille meg hvor konsenterert man må være på spillet for å klare det.

Skrevet
Ca 120 dager. Og gått på skole ved siden av med kune 6 dager fravær. Jeg er imponert over meg selv på en litt rar måte.

5606738[/snapback]

Jeg er stolt av deg Plomma. *klappe* *bøye seg i støvet*

Aner ikke hva jeg har selv. Kald konto. :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...