Gå til innhold

1 år med wow, din /played time?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rundt 120 dager fordelt på tre mains.

5610396[/snapback]

skal vi gjøre noe morsomt? 120 dager * 24 timer = 2880 Timer foran PC skjermen.

 

en gjennomsnittlig film varer i 1 time og 30 minutter. 2880 / 1,50 = 1920.

Med andre ord kunne du sett ca. 1900 filmer istedenfor å spille WoW, hvor mye går til idling.

Denne tenkingen fikk meg til å kutte WoW for noen måneder, og jeg synes du også bør vurdere det. ;)

 

32,89 % av din tid i 2005 gikk til nettopp WoW..

Endret av nord
Lenke til kommentar

Og det er akkurat derfor jeg ikke har logget inn på snart to uker. Har allerede gått opp et par hakk på karakterskalaen på skolen, får sove om nettene og har mye mer tid til det som betyr noe for meg - venner.

 

Har spilt MMORPGs daglig i 5 år nå, og prøvd absolutt -alt- av mainstream-mmorpgs. Tanken "Hva oppnår jeg egentlig?" har aldri påvirket meg mer enn i et par dager tidligere, men å sitte inne i ungdomsårene mine er ikke noe jeg har så jævla lyst til å gjøre. Derfor blir det vel for det meste kompisspilling i ukedagene fremover.

 

Har forlatt guilden, og kommer sannsynligvis til å donere bort nexus crystals og penger de neste dagene.

Lenke til kommentar
Og det er akkurat derfor jeg ikke har logget inn på snart to uker. Har allerede gått opp et par hakk på karakterskalaen på skolen, får sove om nettene og har mye mer tid til det som betyr noe for meg - venner.

 

Har spilt MMORPGs daglig i 5 år nå, og prøvd absolutt -alt- av mainstream-mmorpgs. Tanken "Hva oppnår jeg egentlig?" har aldri påvirket meg mer enn i et par dager tidligere, men å sitte inne i ungdomsårene mine er ikke noe jeg har så jævla lyst til å gjøre. Derfor blir det vel for det meste kompisspilling i ukedagene fremover.

 

Har forlatt guilden, og kommer sannsynligvis til å donere bort nexus crystals og penger de neste dagene.

5612754[/snapback]

Jævlig bra Loeve! fight the powah! ;)

Lenke til kommentar

Startet: 1.mai 2005

 

Played:

 

(60) Paladin - 95 dager : 29 dager til level 60

(60) Hunter - 45 dager : 12 dager til level 60

(44) Mage - 10 dager

(27) Warrior - 5 dager (lowbie BG hora, nb! ikke twinket)

(1) Banken - 3 dager

Diverse alter - ~10dager

 

Tilsammen: rundt 168 dager...

 

4032 timer av 7752 mulige :)

 

= 52%

 

NB!!

 

Har nå begynnt å tenke samme tanken som Loeve, så vurderer nesten å slutte, og iallefall trappe ned betraktelig..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Og det er akkurat derfor jeg ikke har logget inn på snart to uker. Har allerede gått opp et par hakk på karakterskalaen på skolen, får sove om nettene og har mye mer tid til det som betyr noe for meg - venner.

 

Har spilt MMORPGs daglig i 5 år nå, og prøvd absolutt -alt- av mainstream-mmorpgs. Tanken "Hva oppnår jeg egentlig?" har aldri påvirket meg mer enn i et par dager tidligere, men å sitte inne i ungdomsårene mine er ikke noe jeg har så jævla lyst til å gjøre. Derfor blir det vel for det meste kompisspilling i ukedagene fremover.

 

Har forlatt guilden, og kommer sannsynligvis til å donere bort nexus crystals og penger de neste dagene.

5612754[/snapback]

 

HEIA :D

Lenke til kommentar

Warlocken + Shamanen som jeg har spilt på siden dag 1 i europa = 97dager

 

Nye accounten etter jeg solgte den første:

 

Warlock + Warrior = ca 30dager

 

Greit nok når en ikke har noe annet å gjøre.

Kan forresten legge til at som human leecher brukte jeg rundt en uke ingame tid for å bli exhalted i av, Bare ligge på senga å lese lekser mens jeg trykket på <- og -> på tastaturet for å ikke gå afk, Exhalted tar TID når man aldri vinner alterac ass.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
3 dager, nærmer meg level 4 nå

5608620[/snapback]

 

 

18 timer pr level altså? ikke dårlig :w00t:

5608842[/snapback]

 

BUSTED!

 

Tror du nok blir lurt der.

 

Han har/hadde nok en lvl 60 druid på Stormreaver ved navn Superslasken om jeg ikke tar helt feil? Eller var det Ikkesant druiden hans het? Ikke skyt meg om jeg husket feil :ermm:

 

Når det gjelder meg selv ligger jeg nok rundt 55dager med alle alt's. 28dager av de med Gymir.

5610307[/snapback]

Ikkesant er i Lickalicious, jeg er i Adamantica. "Superslask" er korrekt :)

 

/played? Alt for mye. Har over 40 dager played før level 60, og en smule mer enn det som level 60 ;)

Og jeg har enda ikke den jævla epic mounten... Og jeg har ikke akuratt brukt tida mi på PvP, highest rank Seargent, current Corporal.

 

(Jeg er ikke level 3 på avataren min :p )

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

du blir ikke kicket om du står i ah ..me menyen open.synes nå jeg og merke

gidder ikke logge ut skal jeg ned og spise litt heller

slik blire nok tid av.<begynte juni.>.oppe i 6o dager på main snart og så har jeg alts jeg ikke har sjekka..tatt seg opp hardt etter snøen kom.

vetta f å en skal gjøra ellers me 1meter snø ute...æsj..

Lenke til kommentar
0 timer! Har aldri spilt WOW.

5606566[/snapback]

 

Er du desperat etter flere posts eller?

Værste og mest unødvendige innlegg jeg har sett.

5612918[/snapback]

 

Å din var enda værre. Det er greit å whine, men ikke whine på whineinga.

 

Han fyren som sier han har spillt i godt over 200 dager, sikkert idla 70% av de timene.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...