Gå til innhold

1 år med wow, din /played time?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

72 dager 23 timer 44 min på main.

Startet å spille i April 2005.

 

Har noen alts men ingen høyere lvl enn 14.

Regner 20 timer på alts. Har ikke logga dem og sjekket men det er nok rimelig riktig.

 

Så rundt 74 dager totalt på 9 mndr. 1776 timer totalt..

Har samboer og jobb.

Hun jobber på andre tider enn meg, slik at jeg bruker ettermiddagen til wow.

Lenke til kommentar
3 dager, nærmer meg level 4 nå

5608620[/snapback]

 

 

18 timer pr level altså? ikke dårlig :w00t:

5608842[/snapback]

 

BUSTED!

 

Tror du nok blir lurt der.

 

Han har/hadde nok en lvl 60 druid på Stormreaver ved navn Superslasken om jeg ikke tar helt feil? Eller var det Ikkesant druiden hans het? Ikke skyt meg om jeg husket feil :ermm:

 

Når det gjelder meg selv ligger jeg nok rundt 55dager med alle alt's. 28dager av de med Gymir.

Lenke til kommentar
3 dager, nærmer meg level 4 nå

5608620[/snapback]

 

 

18 timer pr level altså? ikke dårlig :w00t:

5608842[/snapback]

 

BUSTED!

 

Tror du nok blir lurt der.

 

Han har/hadde nok en lvl 60 druid på Stormreaver ved navn Superslasken om jeg ikke tar helt feil? Eller var det Ikkesant druiden hans het? Ikke skyt meg om jeg husket feil :ermm:

 

Når det gjelder meg selv ligger jeg nok rundt 55dager med alle alt's. 28dager av de med Gymir.

5610307[/snapback]

 

Jaja.. Det er bare han som morer seg litt. BWL-druid det der :)

Lenke til kommentar

Har ca 37 days played tilsammen og 30 days på main. Har spillt siden 15 April og er helt hekta. Pappa og mamma besluttet en gang i September at jeg måtte ta meg en måned fri fra WoW fordi jeg spillte for mye og det gjorde jeg. Er glad jeg har noen å sammenligne meg med neste gang de sier det.

Kan si at jeg bare har spillt 2.3 timer i gjennomsnitt hver dag og vi har en avtale på 2. Nesten da :p

Lenke til kommentar

Level 60 rogue, main: 50 days, 18 timer.

Level 38 shaman (bg alt): Tror det var 5 eller 7 days.

 

Apropos bg-alten:

Prøver nå å lage (forhåpentligvis) den første lvl 38/39 shamanen med totalt +108 spelldamage (eller +137 om jeg får tak i Staff of Jordan). Til dette trenger jeg nå litt cash. Nærmere bestemt et tall på rundt 200g atm. Kan øke om jeg får tilbud om nevnte staff.

 

Så, om det er noen på Ragnaros-servern (mainen er stasjonert på Argent Dawn) som har lyst til å sponse meg, så nøl ikke. Nicket er Jinrash.

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...