Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel 391 kbit/s. Dvs at det kan hende at det er opplinja de som sprekker.

5580378[/snapback]

 

 

Det er vel ikke nødvendigvis 1:1 på dette...?

5580385[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis, jeg kjenner ikke systemet godt. Men det sier jo seg selv at den totale ratio'n må være på 1:1. Usikker på hvordan programmet gjør dette.

Lenke til kommentar
Rikets røst gikk neesten glatt her nå, litt hakking nå og da, men ikke for ille.

5580404[/snapback]

 

Kjørte opp TV2 web-tv for å se på det :p Såppas viktig program fortjener 1400 K bits/s

 

Forresten, vet noen hva delay er på de forskjellige kanalene? sist jeg sjekka var det 1m 30s delay på TV2.

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Funker ikke her. Kommer opp at jeg må ha ny versjon, når jeg trykker update laster den ned update og samma regla igjen.

 

Høres kjent ut..

Du må ha nyeste Windows Media Player (10)

Og det er en fordel å ikke kjøre PeerGuardian

5569011[/snapback]

 

Får samme problem her no.. Virka fint i ettermiddag. Har ikkje gjort noke anna på pcen i kveld enn photoshop og dreamweaver.... men no vil den berre oppdatere. Andre som har samme problem?

min versjon er 060207A

Lenke til kommentar
Funker ikke her. Kommer opp at jeg må ha ny versjon, når jeg trykker update laster den ned update og samma regla igjen.

 

Høres kjent ut..

Du må ha nyeste Windows Media Player (10)

Og det er en fordel å ikke kjøre PeerGuardian

5569011[/snapback]

 

Får samme problem her no.. Virka fint i ettermiddag. Har ikkje gjort noke anna på pcen i kveld enn photoshop og dreamweaver.... men no vil den berre oppdatere. Andre som har samme problem?

min versjon er 060207A

5580536[/snapback]

 

Restart programmet, nyeste versjon er 060210

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...