Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D


VikinGz

Anbefalte innlegg

Og; Er det noen som har fått Discovery til å funke tilfredstillende? Her stopper den hvert halvminutt, mens tv3 funker i hvertfall 5 minutter a gangen..

5580905[/snapback]

tZar sa det på en grei måte.

Genialt program forresten, lite og enkelt program, det er fint.

Men litt dumt at det stopper opp hvert halvminutt eller noe sånt.

Ser på discovery nå, og der stopper det opp mange ganger.

5580307[/snapback]

 

Er vel helst med de kanalene som har få brukere i geografisk nærhet som dette skjer. Er det flere norske brukere som ser på Discovery vil nok ikke dette skje.

 

Du kan jo også endre på buffer-størrelse

5580331[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay.. Får prøve å få igang en Discovery kampanje her da :)  De andre norske kanalene har jeg allerede..

5580990[/snapback]

Hvis du vet hvordan dette programmet virker hadde det vært flott.

 

Legg merke til at den discovery kanalen som ligger i programmet nå kommer fra Kina. (Med tanke på geografi.)

Hvis vi kunne fått inn den norske versjonen hadde nok det vært bedre.

Lenke til kommentar
Hvis du vet hvordan dette programmet virker hadde det vært flott.

 

Hva mener du? Jeg forsto det slik at jo flere brukere i geografisk nærhet som ser på discovery, jo bedre kvalitet er det mulig å oppnå. Derfor: En "se på diskovery" kampanje på diskusjon.no .... Eller var du bare frekk :roll:

Lenke til kommentar
Hvis du vet hvordan dette programmet virker hadde det vært flott.

 

Hva mener du? Jeg forsto det slik at jo flere brukere i geografisk nærhet som ser på discovery, jo bedre kvalitet er det mulig å oppnå. Derfor: En "se på diskovery" kampanje på diskusjon.no .... Eller var du bare frekk :roll:

5581075[/snapback]

Det var nok ikke er forsøk på å være frekk selv om jeg ofte er det. :)

Poenget er at hvis vi skal se tv fra Kina må signalene gå helt derifra. Det tar gjerne litt tid. Hvis noen her i landet kunne delt den norske utgaven av programmet med resten av oss ville vi nok fått langt bedre mottak på lik linje med de andre norske kanalene.

Lenke til kommentar
Okay..  ut fra det tZar skreiv forstod jeg det sånn at...  hmmm ...  man deler (uploader/streamer ut) det man ser på. Hvis bare en person skal dele norske discovery (streame den ut) må han ha ganske fet ut-båndbredde for at flere skal kunne se på samtidig, eller ..  ?

5581189[/snapback]

 

 

Nå fungerer vel dette noe ala bittorrent, så det du sier stemmer nok ikke helt.

 

Hvis man tar utgangspunkt i bittorrent, så vil det for seed være at man må gi ut 100% for å dele til en person, 150% for at to personer skal få det, 183% for at 3 personer skal få det osv. Dette var veldig forenklet.

Hvis man tenker på en vanlig nedlastning, så må man dele ut 300% hvis 3 personer nedlaster.

 

Man må nok ha ganske grei linje for å dele ut, men ikke så ille at ikke skal være mulig å få til for en del mennesker

 

Edit: Fikset litt på tallene

Endret av tZar
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke Amerikanse kanaler de har i dette programmet? FOX etc..

 

Evt andre lignende program som har de store amerikanske kanalene (SOM FOX osv)...?

 

PLZ SVAR! :)

5581307[/snapback]

 

Det er jo bla. HBO, du får jo lov til å klikke deg gjennom kanallisten selv, det tar ikke så lang tid

Lenke til kommentar
Noen andre http://www.streamsports.net/pplive.html

5580930[/snapback]

 

Driver å laster ned pplive nå. Har du noen gode erfaringer? Så ut som det var flere programmer på linken din.

5581047[/snapback]

 

Og hvis noen skjønner en dritt av pplive; vær grei og forklar...

5581413[/snapback]

 

Får alt på kinesisk jeg, ikke noe valg om engelsk. I tillegg er hele kanallisten på kinesisk, ov vises bare som masse ?.

 

Edit:

Programmet ble oppdatert nå, er jo kjempe bra.

 

Får bra oversikt over kanaler, som igjen er satt i kategorier. Programet er i tillegg på engelsk.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Den tar ikke diskplass, men bruker en del minne/ram..   Om du da ikke har en 386 med 20mb hdd så merker du ikke noe til det du laster ned.. Det som "lagres" er bufferen. f.eks jeg bruker 60 sekunders buffer, om du streamer i 500Kbit/s(62KiB/s), da har du ca 3.75MiB lagret på hdd til enhver tid..

 

Om jeg tar feil, så vær så snill å rette opp i min forståelse av dette..

5578206[/snapback]

Nå har ihvertfall jeg brukt over 1 GB med plass på system disken. Det virker som om det ikke er så mye som legger seg i minnet her og plassen blir ikke frigjort når jeg lukker programmet. Ser ut til at dataene blir lagres i Local Settings -> Temp. (WinXP)

 

Edit:

Er det flere her som plutselig har fått enorme megder med IH*.tmp filer i Local Settings/Temp katalogen etter at man installerte TVKoo?

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...